کارشناس هواشناسی خبر داد :

استقرار هوای سرد و بارش‌زا تا پایان هفته در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه جریان پایداری هوا به صورت موقت است، خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری بار دیگر استقرار هوای سرد و بارانی صورت می‌گیرد.

فردا احتمال مخلوط باران و برف در گیلان پیش‌بینی می‌شود/آسمان گیلان در روز سه‌شنبه صاف می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،کارشناس هواشناسی گیلان گفت: هوای سرد و بارش‌زا تا روز سه‌شنبه در گیلان مستقر است.

HAVA00091_PhotoAمازیار غلامی امروز با اشاره به وضعیت هوای این استان اظهار کرد: هوای سرد و بارش‌زا تا روز سه‌شنبه هفته جاری در گیلان مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی از ساعت بارش‌ها افزایش می‌یابد و موجب آبگرفتگی می‌شود، افزود: در دامنه‌ها و ارتفاعات و مناطق سردسیر گیلان بارش‌ها به صورت برف است.

کارشناس هواشناسی گیلان بارش‌ها در جلگه را در برخی مواقع مخلوط برف و باران پیش‌بینی کرد و گفت: بر اثر بارش‌های برف و باران دمای گیلان کاهش محسوس می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه از روز سه‌شنبه جریان پایداری هوا به صورت موقت است، خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری بار دیگر استقرار هوای سرد و بارانی صورت می‌گیرد.

غلامی درباره وضعیت دریا، یادآور شد: دریا در مدت مذکور مواج و طوفانی است و برای فعالیت دریانوردی و صید و صیادی مناسب نیست.

 بارش باران در جلگه و برف در ارتفاعات آغاز شده و دمای هوا کاهش یافته و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی برف بر زمین نشسته است.

tel final1

Share