مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

استخدام ۳۷۰ معلم حق‌التدریسی و بازنشستگی ۱۵ درصد فرهنگیان در سه سال آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از جذب و استخدام ۳۷۰ نفر معلم پیش‌دبستانی حق‌التدریسی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از جذب و استخدام ۳۷۰ نفر معلم پیش‌دبستانی حق‌التدریسی در این استان خبر داد.hajati_1317

مهدی حاجتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به مشکلات بسیار در این نهاد، اظهار کرد: چالش‌های آموزش و پرورش با همکاری مدیران دستگاه‌ها در گیلان قابل برطرف کردن است.

وی به اجرای پروژه مهر در آغاز سال تحصیلی امسال در مدارس گیلان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و افزود: امسال پروژه مهر گیلان برتر کشوری معرفی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مهم‌ترین چالش این سازمان به‌کارگیری نیروهای پیش‌دبستانی در سال جاری است، تصریح کرد: ۲۱ شهریور ماه امسال ابلاغیه وزیر آموزش و پرورش مبنی بر به‌کارگیری نیروهای پیش‌دبستانی بر اساس حق‌التدریس، جنس و نیاز آموزش و پرورش صادر شد.

وی از وجود دو هزار نیروی حائز شرایط احراز جذب در آموزش و پرورش گیلان خبر داد و بیان کرد: نیاز آموزش و پرورش گیلان به گونه‌ای نیست که بتوانیم حتی یک نفر را جذب کنیم و مجبور شدیم خرید خدمات آموزشی داشته باشیم تا ما را متهم به قانون‌گریزی نکنند.

حاجتی از بازنشسته شدن ۲۳ درصد فرهنگیان گیلان در مدت پنج سال آینده خبر داد و یادآور شد: در مدت سه سال آینده ۱۵ درصد فرهنگیان استان بازنشسته می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از جذب و استخدام ۳۷۰ نفر معلم پیش‌دبستانی حق‌التدریسی در این استان خبر داد.

وی با اشاره به پرداخت پنج درصد عوارض شهرداری‌ها به آموزش و پرورش گیلان، متذکر شد: گیلان جزو استان‌های آخر در دریافت عوارض از شهرداری‌ها است.

tel final1

Share