فرماندار آستانه‌اشرفیه

از کسی جانب‌داری نمی‌کنیم و اجازه قانون‌شکنی هم به کسی نمی‌دهیم/رتبه برتر شهرداری آستانه اشرفیه بین ۵۲ شهرداری گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیلیان به موفقیت این شهرستان در دو شاخص زیست محیطی و امنیتی اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: طبق ارزیابی دستگاه‌های ارزیابی‌کننده استان در دو شاخص امنیتی و اجتماعی و در بخش زیست محیطی شهرداری آستانه‌اشرفیه توانسته است در بخش زیست محیطی بین ۵۲ شهرداری استان گیلان در صدر جدول و جز ردیف چهار رتبه اول قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از جلال شرق ،فرماندار آستانه‌اشرفیه عصر امروز در نشست شورای هماهنگی اداری این شهرستان بابیان اینکه ما موظف هستیم انتخابات را با رعایت قانون، پرشور ، آزاد و بر اساس سیاست‌های دولت برگزار کنیم گفت: از کسی جانب‌داری نمی‌کنیم وبی طرف می‌مانیم و اجازه قانون‌شکنی هم به کسی نمی‌دهیم .
esmaei656 حسین اسماعیلیان با تصریح این مطلب که ما به انتخاب مردم تحسین می‌گذاریم و انتخاب مردم ، انتخاب ما هم است اظهار داشت : غیر از مردم کسی را صاحب انقلاب نمی‌دانیم و این مردم هستند که انتخاب می‌نمایند و مهم این است که به انتخاب مردم توجه داشته باشیم.

فرماندار آستانه‌اشرفیه اشاره‌ای هم به رسانه‌های شهرستان داشت و ضمن اظهار گلامندی از درج بعضی از اخبار افزود :اگر رسانه‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی نسبت به خودشان بی‌حرمتی کردند و حرمت خودشان را نگه نداشتند قطعا دستگاه قضا اجازه نخواهد داد که به این شیوه ادامه دهند .
وی بابیان این نکته که همه فعالان سیاسی تاکنون نتوانستند به‌طور دقیق وارد فضای سیاسی شوند به‌عنوان قانون هیچ محدودیتی جهت شناسایی گروه‌ها نداریم اظهار کرد : افراد ،برای شناساندن جریان‌ها و افراد سیاسی طبق قانون هیچ ممنوعیتی ندارند و قانون دارای ظرفیت‌های بالای است و همه ما اعم از وزارت کشور ، استانداری و فرمانداری طبق قانون عمل خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در راستای معرفی معتمدین شهرستان و جلب اعتماد هیئت نظارت ، کار خودمان را انجام دادیم و هر تصمیمی را نظارت بگیرد ما تابع قانون خواهیم بود .
اسماعیلیان افزود: هیئت اجرایی انتخابات که در خدمت مردم است و انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در سطح شهرستان با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای آنان فراهم می‌کنیم تا انتخابات را در سطح شهرستان با نظارت شورای نگهبان برگزار کنند.
فرماندار آستانه‌اشرفیه از تمام اعضای شورای اداری این شهرستان خواست تا نسبت به معرفی لیست و ظرفیت‌های ادارIMG_5610ی خود عمل کنند.
وی ادامه داد: دستگاهی که طبق ماده ۱۱ نتوانسته است خود را باسیاست‌های دولت در انتخابات هماهنگ کند و نیرو در اختیار فرمانداری بگذارد در صورت اغماض ما هم ، عدم همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را باسیاست‌های دولت نشان خواهد داد .

موفقیت بزرگ شهرداری آستانه اشرفیه در سطح استان

اسماعیلیان به موفقیت این شهرستان در دو شاخص زیست محیطی و امنیتی اجتماعی در استان اشاره کرد و گفت: طبق ارزیابی دستگاه‌های ارزیابی‌کننده استان در دو شاخص امنیتی و اجتماعی و در بخش زیست محیطی شهرداری آستانه‌اشرفیه توانسته است در بخش زیست محیطی بین ۵۲ شهرداری استان گیلان در صدر جدول و جز ردیف چهار رتبه اول قرار بگیرد.
فرماندار آستانه‌اشرفیه با تصریح این مطلب که این مقام برتر زیست محیطی شهرداری آستانه‌اشرفیه با ارزیابی استان و با محوریت دبیرخانه محیط‌زیست استان به‌دست‌آمده است و از این کارکردشان کمال تشکر رادارم تأکید کرد : در حوزه امنیت اجتماعی و کارکرد سیاسی نیز بر اساس آمار عملکرد حوزه معاونت سیاسی و اجتماعی و امنیتی استانداری در طی دو سال گذشته در ۱۶ ماه مستمر آستانه‌اشرفیه در صدر جدول نشسته است و این مرهون کارکرد دستگاه‌های اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی شهرستان است.

tel final1

Share