فرماندار رودسر

احترام به محیط زیست و طبیعت در اجرای پروژه ها در اولویت قرار دارد/فضای شهرستان رودسر برای ورود سرمایه گذار مناسب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار شهرستان رودسر ادامه داد: اولویت اول همه کارهایی که برای توسعه شهرستان انجام می شود باید مسئله محیط زیست باشد و همه باید به طبیعت احترام بگذاریم . احترام به طبیعت در اولویت برنامه های ما برای اجرای پروژه هاست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی گفت : مجموع اعتبارات ابلاغی شهرستان رودسر در سال ۹۴ ،  پانزده میلیارد و سیصد میلیون تومان می باشد .

۰f1bfca9-5963-4ce3-85af-9834475bca62نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر تصریح کرد : شهرستان رودسر در زمینه کشاورزی ، گردشگری، صنعت ، فرهنگی و ورزشی از ظرفیت ها و پتانسیلهای بالایی برخوردار است .

وی,وی افزود : در دولت تدبیر کارها با برنامه ریزی اجرایی شده و سعی می کنیم تا از ضریب متوسط استانی در موارد مختلف عقب نباشیم و در بعضی از شاخص ها به جایی رسیدیم که از متوسط استانی هم جلو هستیم .

امیر جانبازی رودسری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : شهرستان رودسر در حوزه های مختلف از تولید فندق و گل گاو زبان توانسته خود را به عنوان یک قطب معرفی کند و در سطح کشور رتبه اول را دارا باشد و باید تلاش نمائیم تا تولید فندق و گل گاوزبان را در واحد سطح افزایش دهیم .

فرماندار شهرستان رودسر تصریح کرد : برای افزایش تولید محصولات کشاورزی باید صنایع تبدیلی مرتبط با آن محصول را افزایش دهیم تا محصولات با کیفیت بهتری به بازارعرضه گردد .

 جانبازی رودسری در ادامه سخنان خود افزود :فضای شهرستان برای ورود سرمایه گذار در بخش های مختلف مناسب و آماده است و باید سعی نماییم تا مشکلات پیش روی سرمایه گذاری در شهرستان را حل نمائیم .

وی خاطر نشان ساخت : برای توسعه و آبادانی شهرستان  برنامه ریزی جهت حفظ زیرساختهای موجود درحال انجام است .

 فرماندار شهرستان رودسر ادامه داد: اولویت اول همه کارهایی که برای توسعه شهرستان انجام می شود باید مسئله محیط زیست باشد و همه باید به طبیعت احترام بگذاریم . احترام به طبیعت در اولویت برنامه های ما برای اجرای پروژه هاست .

وی با اشاره به احداث سد پلرود بیان کرد: امیدواریم با توجه به تزریق بودجه و پیگیری مسئولان استانی و کشوری ، بنا به قول مسئولین آب منطقه ای این سد تا پایان سال ۹۵ آبگیری شود.

فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود در زمینه پروژه های بنیاد مسکن ، گاز ، برق ، آب روستایی، راه روستایی ، محیط زیست ، تصفیه خانه طول لات گزارش مبسوطی ارائه کرد.

اولویت شهرستان راه ارتباطی سراوان سیاهکل –دیلمان –املش –چابکسر است

محمدمهدی رهبری املشی نیز در این جلسه با بیان اینکه در بحث راه رشت به چابکسر بیشترین تلفات و بار ترافیکی را در استان را به خود اختصاص داده ایم اظهار کرد: باید الویت شهرستان را در احداث راه ارتباطی سراوان سیاهکل –دیلمان –املش –چابکسر قرار دهیم.

نماینده مردم رودسر و املش اظهار کرد:اشتغال شهرستان رودسر با حوزه کشاورزی پیوند داده شده و ایجاد اشتغال و حفظ وضعیت فعلی آن به توجه ویژه دولت به بخش کشاورزی دارد و اگر در این امر کوتاهی کنیم آسیب های زیادی از جمله تغییر کاربری ،ازبین رفتن محصولات استراتژیک و به طبع آن وابستگی به واردات خواهیم شد.

رهبری املشی گفت: کشاورزی آسیب های زیادی را از اجرای سیاست های غلط در این حوزه دیده که دیگر زمانی برای آزمون خطا وجود ندارد و باید برنامه ای درست و قابل اجرا مصوب شود.

وی با تاکید براینکه زنگ خطر نابودی اراضی کشاورزی و آشکار شدن آسیب های اجتماعی از ورود اهالی روستا به شهر به گوش می رسد افزود:  اجرای طرح هادی می تواند در بقای روستاییان کمک کند.

tel final1

Share