با حضور مردم و مسئولان

اجتماع عزاداران اربعین حسینی در بندر انزلی برگزار شد+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی , مردم عزادار شهر انزلی در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش اشک ماتم ریختند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه شهرستان بندرانزلی در مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان با بیان اینکه اربعین نماد پیروزی حق علیه باطل است اظهار داشت: از آحاد مردم و مسئولین اجرایی و انتظامی برای حضور در این قدردانی میکنم.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به واقعه ی کربلا و حرکت عظیم سید الشهدا عنوان کرد: امام حسین (ع) در تاریخ این موضوع را که عامل اصلی پیروزی مسلمین تنها ولایتمداری و پیروی از حق است را به اثبات رساندند.
شمس الدین با بیان اینکه امام حسین در برابر جبارترین مردم تاریخ با دستانی خالی مبارزه نمود تصریح کرد: در جدال همیشگی حق علیه باطل تعداد نفرات ملاک نیست زیرا با پا فشاری و با حق طلبی و حرکت در مسیر صحیح پروردگار عالمیان نیز یاری رسان است.
وی با بیان اینکه اینگونه مراسمات و حضور عموم مردم دشمن شکن است اظهار کرد : با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری بنام «همدلی و همزبانی» دولت و ملت درمقابله با زیاده خواهی دشمنان و مبارزه با مستکبرین متحد خواهیم شد ,زیرا دشمنان در تلاش هستند با ایجاد تفرقه دربین مسلمانان به اربعین حسینی که بعنوان نماد اقتدار اسلام است ضربه بزنند.

Share