در دیدار شهردار لاهيجان و مديركل صدا و سيماي مركز گيلان عنوان شد

آگشته :می خواهیم لاهیجان را بیشتر از قبل در سطح کشور و دنیا معرفی کنیم/طلوعی:می خواهیم تمام استان برند شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آگشته از آمادگی شهرداری لاهیجان برای همکاری با صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد و اظهار کرد: آماده همکاری با صدا و سیما هستیم و می خواهیم لاهیجان را بیشتر از قبل در سطح کشور و دنیا معرفی کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان ،شهردار لاهیجان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با هم دیدار کردند.

IMG_3207 سعید آگشته شهردار لاهیجان در دیدار با علی طلوعی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید مرکز گیلان گفت: لاهیجان به عنوان نگین و پیشانی استان گیلان دارای پتانسیل های بسیاری برای پوشش در برنامه های مختلف رسانه ملی می باشد.

وی اضافه کرد: لاهیجان به عنوان یکی از ۱۴ شهر نمونه گردشگری کشور با دارا بودن تاریخی کهن و جاذبه های فراوان گردشگری، مذهبی و تاریخی همه ساله میزبان میلیون ها مسافر در طول سال است و خدمات رسانی شهرداری لاهیجان برای جلب رضایت شهروندان و مسافران افزون تر از سایر شهرها می باشد.

شهردار لاهیجان افزود: تیم مدیریت شهری لاهیجان هدف خود را بر مبنای توزیع متوازن عمران و آبادانی در همه نقاط شهر تدوین کرده و هم اکنون بزرگترین دریاچه مصنوعی استان گیلان در حاجی آباد لاهیجان در حال ساخت می باشد که مباحثی همچون احداث هتل و سرمایه گذاری در آن دیده شده است و تیم مدیریت شهری به دنبال ایجاد قطب جدید گردشگری در لاهیجان و استان گیلان می باشد.

آگشته از آمادگی شهرداری لاهیجان برای همکاری با صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد و اظهار کرد: آماده همکاری با صدا و سیما هستیم و می خواهیم لاهیجان را بیشتر از قبل در سطح کشور و دنیا معرفی کنیم تا گردشگران داخلی و خارجی با این شهر زیبا بیشتر آشنا شوند و ضمن معرفی لاهیجان، سهم بیشتری از سرمایه گذاری را جذب کنیم.

علی طلوعی مدیر کل صدا وسیمای مرکز گیلان هم ضمن اشاره به ویژگی های شهر لاهیجان خواستار تعامل شهرداری لاهیجان با صدا و سیمای استان شد و افزود: به منظور تعامل افزون تر آماده امضای نامه  همکاری بین صدا وسیمای مرکز گیلان و شهرداری لاهیجان برای فرهنگ سازی مسائل مختلف شهری و معرفی جاذبه ها و فرصت های شهر لاهیجان می باشیم.

وی افزود: نگاه ما به استان گیلان، نگاه برندسازی است و می خواهیم تمام استان برند شود و لازمه آن این است که رسانه ها بیشتر در این زمینه فعالیت کنند تا قابلیت ها و استعداد های استان گیلان را رسانه ای کنیم.

tel final1

Share