سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت برگزار می کند:

آغاز کمپین نمایشی شهر پاک در رشت با اجرای دو نمایش در ۱۲ نقطه شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کمپین نمایشی شهر پاک با هدف تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا و کاهش تولید زباله با همکاری سازمان پسماند شهرداری رشت و گروه های تئاتر گیلان برنامه ریزی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،کمپین نمایشی شهر پاک با اجرای دو نمایش در ۱۲ نقطه شهر کار خود را آغاز کرد.

 سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با تکیه بر این موضوع که زبان هنر یکی از اصلی ترین راه های انتقال مفاهیم است، هنر نمایش این را در فرهنگ سازی موثر می داند.

سازمان پسماند با ترسیم این مسیر راه را برای حضور اهالی هنر در سطح شهر فراهم کرده تا فرهنگ مدیریت پسماند را از زبان هنر به خانه های شهروندان رشتی ببرد.

کمپین نمایشی شهر پاک با هدف تشویق شهروندان به انجام تفکیک زباله از مبدا و کاهش تولید زباله با همکاری سازمان پسماند شهرداری رشت و گروه های تئاتر گیلان برنامه ریزی شده است. بر اساس برنامه پیش بینی شده هر گروه نمایش از ساعت ده صبح تا شش عصر ۶ اجرا خواهد داشت. البته با توجه به آن که نمایش ها در قالب تئاتر خیابانی برنامه ریزی شده است اجرای برنامه های پیش رو ارتباط مستقیمی به وضعیت جوی شهر رشت دارد.

در اولین روز اجرا چهارشنبه ۲۵ آذر نمایش «اعتراض» با کارگردانی محب علیزاده و «خاطرات یک روز شهر من» با کارگردانی هومن میرمعنوی شهروندان رشت را به تامل درباره وضعیت زباله های شهر واداشتند.

بر اساس همین برنامه پنچ شنبه ۲۶ آذر محلات دیانتی، خیابان فجر آزادگان، روبروی اداره کل محیط زیست، بلوار شهید احمدزاده (جلوتر از درب پارک ملت)، بلوار شهید انصاری ابتدای خیابان ارشاد، علم الهدی، انتهای علی آباد روبروی مسجد هاشمی، شهرک گلزاران، شهرک شهید بهشتی، پارک توحید، بلوار گیلان نبش ۱۷۹ ، پارک شهر شاهد اجرای نمایش اعتراض و خاطرات یک روز شهر من خواهند بود.

گفتنی است تصاویر تئاترهای اجرا شده در وب سایت سازمان به نشانی www.rasht-bazyaft.ir   قابل دسترس می باشد.

tel final1

Share