حمایت مجدد شعبانپور از طرح توسعه رشت:

۵۰ جلسه کارشناسی برای طرح پیاده راه سازی با دستگاه های اجرایی و اصناف برگزار شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از اجرای طرح «باز زنده‌سازی شهر رشت» در راستای ارتقای درآمدزایی شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , حجت شعبانپور بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی در این شهر اظهار کرد: ۵۰ جلسه کارشناسی با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی و اصناف شهر رشت برای اجرای طرح مذکور برگزار شده است.

shaban_2015-08-30_10-10-15وی از اجرای طرح «باز زنده‌سازی شهر رشت» خبر داد و افزود: کلیات طرح مذکور در قالب یک کتابچه توسط مشاور تهیه شده و در اختیار دستگاه‌ها و افراد مربوطه گذاشته شده است.

شعبانپور با بیان اینکه جلال‌الدین محمد شکریه رئیس اتاق اصناف گیلان به عنوان موافق طرح مذکور در جلسه‌های کارشناسی صحبت کرده است، تصریح کرد: مدیرعامل شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر رشت نظر خود در مورد اجرای طرح «باز زنده‌سازی شهر رشت» را ارائه کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، اجرای طرح مذکور را نیازمند آماده‌سازی خواند و بیان کرد: مدت ۵۰ سال است طبقه بالای ساختمان‌ها از میدان شهرداری تا میدان گیل به دلیل مخالفت بازاریان در اجرای طرح‌ها مخروبه باقی مانده است.

وی بر اجرای طرح «باز زنده‌سازی شهر رشت» تاکید کرد و گفت: شهر رشت می‌تواند درآمدزایی داشته باشد و خود را اداره کند اما اکنون با مشکل مالی مواجه است.

شعبانپور با اشاره به خرید هفت کاروانسرای شهر رشت در راستای اجرای طرح مذکور، خاطرنشان کرد: کاروانسراهای شهر رشت مانند شهرهای کاشان و کاشمر خریداری و بازسازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خواستار مشارکت مردم در اجرای طرح «باز زنده‌سازی شهر رشت» شد و اظهار کرد: شهر رشت با اجرای طرح مذکور در بلندمدت آینده خوبی دارد و موجب افزایش درآمد کسبه و بازاریان این شهر می‌شود.

tel final1

Share