دانش آموزان بیشتر در معرض خطرات جاده ای قرار دارند

به مناسبت هفته یادمان قربانیان جاده ای یک دوره کارگاه اموزشی آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه راهها و جادها با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان فومن, اورژانس و پلیس راهور در هنرستان کار و دانش سید الشهداء دهستان گشت برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت هفته یادمان قربانیان جاده ای یک دوره کارگاه اموزشی آموزش دانش آموزان مدارس حاشیه راهها با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان فومن, اورژانس و پلیس راهور در هنرستان کار و دانش سید الشهداء دهستان گشت برگزار شد.
عظیمی رئیس حمل و نقل پایانه ای شهرستان فومن و شفت با اشاره به اینکه دانش آموزان بیشتر در معرض خطرات جاده ای قرار دارند,اظهار کرد: به دانش آموزان  بسته های آموزشی حاوی نکات ترافیکی است هدیه می دهیم.امیدوارم با این آموزش دانش آموزان کمتر در معرض خطر قرار گیرند.
رئیس حمل و نقل پایانه شهرستان فومن و شفت با اشاره به اینکه در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک و به منظور کاهش تلفات جاده ای این کارگاه برای دانش آموزان برگزار شده است ,گفت:امسال در ۱۲ مدرسه حاشیه جاده های شهرستان فومن برای بیش از ۲۰۰۰ دانش آموز کارگاه آموزشی برگزار کردیم.

Share