همسر شهید طاهرنیا

گریه و بی‌تابی سجاد پس از حذف نامش از لیست اعزام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نصیبه علی‌پرست درباره اشتیاق همسرش برای دفاع از حریم اهل بیت (س) در سوریه اظهار کرد: سجاد برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) بسیار مشتاق بود و فرمانده همسرم وقتی متوجه شد که فرزندمان به‌زودی متولد می‌شود نام سجاد را از لیست اعزام حذف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،نصیبه علی‌پرست درباره اشتیاق همسرش برای دفاع از حریم اهل بیت (س) در سوریه اظهار کرد: سجاد برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) بسیار مشتاق بود و فرمانده همسرم وقتی متوجه شد که فرزندمان به‌زودی متولد می‌شود نام سجاد را از لیست اعزام حذف کرد.

۱۳۹۴۰۸۰۶۰۰۰۳۸۱_PhotoAوی ادامه داد: زمانی که همسرم از موضوع حذف نامش از لیست اعزامی‌ها آگاه شد بسیار ناراحت بود و به گریه افتاد و از من خواست تا رضایتم را با رفتنش اعلام کنم.

شهید طاهرنیا در ادامه گفت: من هم گریه کردم و از سجاد خواستم تا حداقل قبل از زمان تولد فرزندم در کنارم باشد اما سجاد به قدری بی‌تاب بود که نتوانستم در مقابل گریه‌هایش تاب بیاورم و با رفتنش موافقت کردم.

وی با بیان اینکه از اینکه سجاد به آرزویش که همان شهادت بود رسیده، خوشحال هستم، افزود: می‌دانم که سجاد لیاقت شهادت را داشت.

علی‌پرست با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید سجاد طاهرنیا یادآور شد: سجاد بسیار مهربان و خانواده‌دوست بود و به مال دنیا دلبستگی نداشت و علاقه فراوانی به کمک به افراد تهیدست داشت.

وی با تصریح بر اینکه شهید طاهرنیا به نماز اول وقت اهمیت زیادی می‌داد، گفت: سجاد حتی خمس عیدی فرزندمان را نیز پرداخت می‌کرد و به تربیت فرزندمان بسیار اهمیت می‌داد و حجاب و ولایت فقیه برایش بسیار مهم بودند.

همسر شهید طاهرنیا درباره احساس خود از شهادت همسرش، تصریح کرد: ناراحتی من به خاطر این است که در طول سال‌های زندگی با او نتوانستم به خوبی بشناسمش.

وی گفت: از ابتدا می‌دانستم که ممکن است شوهرم به شهادت برسد اما این موضوع را پذیرفتم و از زندگی با وی کمال رضایت را دارم.

علی‌پرست مسئله حجاب را یکی از نکات بسیار مهم برای همسرش دانست و از وضعیت بدحجابی در شهر رشت گلایه کرد.

tel final1

Share