حسین روازاده کارشناس طب سنتی مطرح کرد:

کسی که از نمک ید دار دفاع می کند کلام رسول خدا را زمین گذاشته است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست خبری تغذیه سالم و طب سنتی با حضور دکتر روازاده عصر امروز در حرم خواهر امام رشت برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست خبری تغذیه سالم و طب سنتی با حضور دکتر روازاده عصر امروز در رشت برگزار شد.photo_2015-10-28_17-40-39

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , اسحاق معبود مژدهی مسئول کانون جوانان رضوی استان گیلان در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: همایش طب و تغذیه سالم به همت کانون جوانان رضوی گیلان جهت بررسی سونامی سرطان در گیلان برگزار می شود.

حسین روازاده پزشک عمومی و از فعالان طب سنتی با بیان اینکه زمانی که ما انقلاب کردیم کشوری را تحویل گرفتیم که در تمام موارد دارای مشکلاتی بود، عنوان داشت: کشورهایی ضد ارزشی در مقابل ما هستند و دلیل جنگ های دنیا نیز همین تفکر متضاد است که گروهی شیطانی و گروهی توحیدی فکر می کنند.

وی ادامه داد: نظامی که در هر کشوری روی کار می آید یکی از این دو تفکر را داراست و سعی می کند تفکر خود را در کشور نهادینه کند و چون در طول تاریخ برای چندمین بار مجددا افراد ضد ارزشی موفق شدند کشور ما را در اختیار بگیرند واضح است که چیزی که در تفکرشان موجود است را پیاده کنند و این کار را نیز انجام دادند.

روازاده عنوان کرد: انقلاب اسلامی که خود را توحیدی می دانند در همه امور باید با ضد ارزش ها به هر شکلی مبارزه کند. در کشاورزی کلید ارزشی کاشت یک درخت این است که ابتدا بعد از کندن یک چاله، آب داخل آن بریزیم و سپس ریشه درخت را داخل آب قرار دهیم و بعد خاک بریزیم اما می بینیم که در درخت کاری ابتدا خاک روی ریشه می ریزند و سپس آب را به آن اضافه می کنند به همین دلیل است که همه درختان ما ضعیف هستند .همچنین در زمینه معماری نواقص متعددی ,[,n دارد که بصورت شیطانی است .برای مثال درب توالت به گونه ای است که رو به سفره باز می شود.

وی اضافه کرد:در زمینه طب که ایجاد کننده سلامتی است تمام چیزهایی که در کنار ما هستند تأثیرات متقابلی دارند و برای ایجاد سلامتی روحی و جسمی باید هرچیزی که در اطراف ماست را مطالعه کنیم و به شکل حقیقی آن در بیاوریم برای مثال اگر فرزندی بدنیا می آید باید محیطی را برای او فراهم کنیم که شبیه رحم مادر باشد که همان قنداق کردن نام دارد. اما وقتی که ضد ارزشیون وارد این کشور شدند به بهانه های واهی این کار را جمع کردند بنابراین کودک خشن بار می آید و هدف این ضد ارزشیون چیزی جز ابقا اهدافشان نیست.

روازاده با بیان اینکه در فرهنگ ما مادر تا ده روز بعد از زایمان نباید غذاهای گوشتی بخورند تا دچار مشکلات رحمی برای باردار شدن مجدد نشود ,اظهار کرد: اما متأسفانه امروزه به مادران بعد از زایمان گفته می شود گوشت و جگر بخورند.

این فعال طب اسلامی در ادامه گفت: در گذشته اجازه نمی دادند که به هیچ وجه آب آلوده به بدن وارد شود چه برسد که وایتکس با نام بهداشت وارد آب کنند.فرهنگی آمده است که می خواهد فرهنگ ما را پاک کند برای مثال حمام های ما را از بین بردند و حمام های جدید را درست کردند که مضرات زیادی دارد.

photo_2015-10-28_17-40-52فریاد می زنیم که نمک ید دار تصفیه شده استفاده نکنید

این کارشناس طب سنتی اظهار کرد: فریاد می زنیم که نمک ید دار تصفیه شده استفاده نکنید و به جای آن از نمک های معمول استفاده کنید. ولی عده ای به شدت از آن دفاع می کنند و کسی که از این نمک دفاع می کند کلام رسول خدا را زمین گذاشته است زیرا کلام رسول می فرماید هر مسافرتی که رفتی یک تکه سنگ نمک با خود به سوغات ببر.

وی افزود: ما بررسی کردیم که کسی که در ارومیه (معدن نمک) است چه نیازی به نمک تهران دارد متوجه شدیم که این سخن یکی از معجزات پیامبر(ص) است زیرا آزمایشات امروز نشان می دهد که نمک ها ۲۰ مورد ریز مغزیان دارند که از مایحتاج مبرم بدن است ولی احتمال دارد که نمک بعضی مناطق تعدادی از این ریز مغزیان را نداشته باشد بنابراین نمک مکان های مختلف که خورده شود تمام این ریز مغزیان برای بدن تأمین می شوند. رسول خدا (ص) ما را به خوردن تجمیع مواد مغزی در نمک تشویق می کند اما امروزه از نمک های تجزیه شده و علاوه بر آن یدی که سرطان زا است را به آن اضافه کردند و مردم بالاجبار باید از آن استفاده می کنند.

آب آشامیدنی شمال کشور ۷۰ برابر آلوده تر از سطح استاندارد جهانی است

وی یکی از عوامل سرطان های معده فراوان در شمال کشور استفاده از آب خوراکی آلوده دانست و افزود: طبق تحقیقات آب آشامیدنی شمال کشور ۷۰ برابر آلوده تر از سطح استاندارد جهانی است.

 روازده تصریح کرد: ساده ترین کلام برای سرطان، گیجی سلولی است که آن به این علت است که پایه و اساس بدن انسان از آب و روغن و نمک است که به آن مثلث الکیان می گویند. وقتی روغن ,آب و نمک خراب  فاسد شده است انتظار چه چیزی را داریم!؟

وی در پایان گفت: صرف صنعتی شدن سبک زندگی تغییر نمی دهد بلکه این موضوع بهانه ای است برای تغییر سبک زندگی و اصلاح الگوی مصرف و روش سبک زندگی می تواند مشکلات به وجود آمده را حل کند. برای مثال بسیاری از کچلی های امروز به علت استفاده از کلاه های پلاستیکی است در صورتی که استفاده از کلاهی که از پشم شتر باشد نه تنها باعث ریزش مو نمی شود بلکه باعث پرپشتی مو نیز می شود.

tel final1

Share