فرمانده پلیس راه گیلان:

چاله پرآب در وسط خیابان باعث مرگ‌ یک راننده در محور انزلی‌ – رشت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از مرگ یک راننده خودروی پژو بر اثر برخورد با چاله پرآب به دلیل سرعت زیاد در محور انزلی‌ـ‌رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،فرمانده پلیس راه گیلان از مرگ یک راننده خودروی پژو بر اثر برخورد با چاله پرآب به دلیل سرعت زیاد در محور انزلی‌۱۳۹۴۰۷۱۴۰۰۰۸۵۵_PhotoAـ‌رشت خبر داد.

مهیار رستگار با بیان اینکه روز گذشته تغییرات جوی و بارش برف در محورهای کوهستانی گیلان بودیم، اظهار کرد: در محور آستارا‌ـ‌اردبیل، اسالم به خلخال و پونل به خلخال بارش برف شدید بود.

وی با اشاره به اینکه در محورهای مذکور بارش برف به ۳۰ تا ۵۰ سانتی‌متر رسیده بود، افزود: محورهای کوهستانی گیلان به‌ویژه سه محور مذکور همچنان لغزنده است.

فرمانده پلیس راه گیلان به همراه داشتن زنجیر چرخ را مورد تأکید رانندگان در محورهای کوهستانی قرار داد و گفت: با توجه به برودت هوا ممکن است یخ‌بندان در جاده‌های کوهستانی وجود داشته باشد بنابراین داشتن زنجیر چرخ از ضروریات است.

وی از رانندگان محورهای کوهستانی خواست در صورت غیر ضروری بودن سفر، از تردد در این محورها خودداری کنند.

رستگار با اشاره به اینکه اکنون تمام محورهای مواصلاتی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص جوی هر گونه بی‌توجهی منجر به حادثه می‌شود.

وی به وقوع حادثه رانندگی مرگبار در محور انزلی به رشت اشاره کرد و گفت: در محور انزلی به رشت یک دستگاه خودروی پژو با سرعتی که داشت به چاله پرآب برخورد کرد که این امر موجب انحراف خودرو و برخورد شدید با گاردریل شد که مرگ راننده را رقم زد.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت سرعت مطمئنه در هوای بارانی به دلیل لغزندگی سطح جاده‌ها را امری مهم و ضروری برای رانندگان دانست.

tel final1

Share