میزهای لرزان...

پنجمین تغییر در مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی کمتر از دو سال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حسن رخشاد به سمت مدیر فرهنگی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیلان آنلاین ،طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حسن رخشاد به سمت مدیر فرهنگی دانشگاه منصوب شد.

رخشاد پیش از این مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه را بر عهده داشت.

این تغییر در حالی صورت گرفت که در طی مدت کوتاه یک سال و نیم اخیر؛ این مدیریت ۵ نوبت دچار جا به جایی شده که در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی بی سابقه است. در زمان شروع به کار برزیگر به عنوان ریاست دانشگاه، علیرضا فروزان مدیریت فرهنگی دانشگاه را بر عهده داشت که پس از وی به ترتیب برای محمد تقی نجف زاده (معارفه وی انجام نشد) ، سید علی صدر، حاج فیاض موسی پور، علی علاسوند و حسن رخشاد حکم مدیریت فرهنگی دانشگاه صادر شده است.

این تغییرات پی در پی در شرایطی صورت می گیرد که کار فرهنگی در سطح دانشگاه ها به ویژه دانشگاه علوم پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ظرافت ویژه ای می طلبد و در فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید شده است و لازمه بدیهی عملکرد مطلوب مدیریت فرهنگی دانشگاه، ثبات مدیریتی در آن می باشد.

گفتنی است از اوایل دولت یازدهم، سید حسن میری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را بر عهده دارد.

tel final1

Share