عملکرد دو ساله شورای شهر و شهرداری بندرانزلی گزارش شد

وضعیت میدان مرکزی انزلی آزار دهنده است/عرضه دو فرصت سرمایه گذاری طی یک ماه آینده برای جذب سرمایه گذار

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پورشعبان با بیان اینکه در جهت توسعه انزلی با موانعی رو به رو هستیم اظهار کرد:حدود ۶ درصد از شهر تحت ضوابط میراث فرهنگی قرار دارد و در منطقه پاسداران و غازیان حدود ۳۰۰ هکتار از زمین ها تحت نظر وزارت نیرو قرار دارد که امکان تغییر کاربری آن ها مقدور نیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد رضا بدیعی فر رییس شورای اسلامی شهر انزلی در نشست گزارش عملکرد فعالیت دو ساله شورای شهر و شهرداری بندرانزلی با بیان اینکه موفقیت و یا شکست تصمیمات شورا بر دوش یک نفر نیست عنوان کرد: هیچ مصوبه ای بدون موافقت اکثریت به تصویب نمی رسد و تمام اعضاء نقش مستقیم در تصویب و یا عدم تصویب لوایح و طرح ها دارند .

وضعیت میدان مرکزی انزلی آزار دهنده است/ساماندهی دستفروشان

۱۲۳۴۵۶۷۸۹۷۶۵badieifarبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , بدیعی فر با بیان اینکه کمتر از دو سال دیگر به عمرای شورای چهارم باقی مانده است یادآور شد:از عملکرد شورا به صورت کاملا صد در صد رضایت نداریم زیرا ایده آل ما بالاتر است اما سعی می کنیم در دوسال باقی مانده بیشتر تلاش کنیم.

رییس شورای شهر انزلی در مورد دغدغه های مردم همچون احداث پل ولایت ۲ ، ساماندهی دست فروشان اظهار کرد: تا به امروز میلیارد ها تومان برای آزادسازی مسیر پل ولایت ۲ هزینه شده است اما تنگناهای اقتصادی کشور و تحقق نیافتن اعتبارات ملی این پروژه و همچنین تملک اراضی شخصی مانع پیشرفت ساخت این پروژه شده است.

وی از ساماندهی دست فروشان خبر داد و گفت : شهرداری محیطی در اختیار دست فروشان قرار می دهد تا از یک سو اصناف متضرر نشوند و  از سوی دیگر در کسب حلال دست فروشان خللی ایجاد نمی شود,بنابراین از جناب پورشعبان شهردار انزلی میخواهم این طرح را تا پایان سال به اتمام برساند.

بدیعی فر در مورد المان مرکزی شهر تصریح کرد : میدان امام (ره) چشم شهر است و وضعیت فعلی این میدان چشمان هر بیینده و مهمانی را آزار میدهد و برای آن بیننده ایجاد سئوال می کند که چرا مسئولین به فکر این شهر نیستند! اما تمام مسئولین به طور جد این موضوع را مورد پیگیری قرار داده اند اما موانع اداری نظیر میراث فرهنگی و کمبود بودجه را هم باید در نظر بگیریم.

رییس شورای شهر انزلی به وجود برخی مشکلات در مسیر آزادسازی خیابان تکاوران اشاره کرد و گفت:اگرچه انتقادات زیادی مطرح شده اما منتقدین توجه نمی کنند که با موضوع ساده ای مواجه نیستیم. تاکنون برای آزادسازی مسیر ۲ میلیارد هزینه شده است.

عواملی مانع توسعه انزلی است/عرضه دو فرصت سرمایه گذاری طی یک ماه آینده

۱۲۳۴۵۶۷۸۹۷۶۵ (۱۲)رضا پورشعبان شهردار بندر انزلی در این نشست خبری با بیان اینکه ۱۲ محور برای توسعه شهری در نظر گرفته شده است اظهار کرد: از ابتدا نگاهمان این بوده که با مشارکت بخش خصوصی در پروژه ها بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.بنابراین جذب سرمایه گذار یکی از دغدغه های ما است.

وی به ایجاد واحد سرمایه گذاری در شهرداری اشاره کرد و افزود: شیوه نامه تهیه  فرصت های اولیه سرمایه گذاری تدوین شده و به تصویب شورا رسیده است.

پورشعبان ادامه داد:با انجام مطالعات زیست محیطی و اقتصادی صورت گرفته با کمک مشاور طی یک ماه آینده دو فرصت سرمایه گذاری می‌تواند به سرمایه گذاران عرضه شود.

پورشعبان با بیان اینکه در جهت توسعه انزلی با موانعی رو به رو هستیم اظهار کرد:حدود ۶ درصد از شهر تحت ضوابط میراث فرهنگی قرار دارد و در منطقه پاسداران  و غازیان حدود ۳۰۰ هکتار از زمین ها تحت نظر وزارت نیرو قرار دارد که امکان تغییر کاربری آن ها مقدور نیست.

شهردار انزلی به احداث ساختمان مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: چندین پروژه شهری همچون ساخت پارک ، سالن کشتی و زورخانه در پردیس و احداث المانی جدید برای شهدای گمنام در حال انجام است .
شهردار انزلی در پایان افزود : انزلی دچار مشکلات زیادی است اما مدیریت شهری به سراغ مهمترین مشکلات رفته و امیدواریم مردم و مسئولین در راستای حل مشکلات به ما مشاوره دهند و کمک کنند.

tel final1

Share