درخواست جعفرزاده از وزیر بهداشت:

وضعیت کنونی بیمارستان رازی جوابگوی نیازهای مراجعین نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه وزارت بهداشت به بیمارستان رازی رشت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شاهد شمال،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه وزارت بهداشت به بیمارستان رازی رشت شد.

sardar_razi-300x160نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: هرساله با صرف مبالغ قابل توجهی از محل درآمدها و یا ردیف های وزارتی، تعمیر در سازه های فرسوده این مرکز که بعضاَ قدمتی بیش از نیم قرن دارند انجام می شود و طبیعی است که بشکل مطلوب نتیجه نداده است.

وی افزود: تعداد تخت فعال بیمارستان رازی در حال حاضر کفایت خدمات رسانی به مراجعین را ندارد و از وزیر بهداشت می خواهیم با توجه به نظام سطح بندی منابع ساختاری که تا سال ۱۳۹۴ تعداد ۳۲۰ تخت و تعداد ۸۴ تخت دیالیز و ۳۲ تخت اورژانس ستاره دار دیده شده است ، دستور جایگزینی بیمارستان بجای بیمارستان فعلی در فضای طرح جامع بیمارستان رازی را از محل  بودجه های ملی صادر نمایند.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد : بخش های همودیالیز ، رادیو ترابی ، جراحی عروق و توراکس ، ریه ، عفونی و هماتولوی علیرغم اینکه جزء بافت جدید می باشند از فضا و ساختار قابل قبول و استاندارد برخواردار نیست.

وی اظهار داشت : سایر بخش ها ی درمانی و اداری از فضای کاملا نامطلوب رنج  می برند و بخش های اورژانس ، پوست و پاویون نیازمند بازنگری جدی هستند و پیشنهاد می شود ارزیابی دقیق کارشناسی از امکان ساخت یک  ابر بیمارستان صورت پذیرد و امید رفع مشکل در بلند مدت برای جمیع مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مرکز درمانی رازی بوجود آید.

 

tel final1

Share