رسولی خبر داد

ورود آب به مخزن گازوییل اتوبوسرانی رشت/راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم ویژه بانوان در رشت

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: بالغ بر ۳ هزار لیتر آب به دلیل بارندگی به داخل مخزن گازوییل سازمان اتوبوسرانی رشت وارد شده که این اتفاق استهلاک وسایل نقلیه را افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , رضا رسولی اظهار کرد:با توجه به اینکه رشت جزو شهرهای پرباران کشور محسوب می‌شود، بارش باران موجب فرسودگی مخزن گازوییل سازمان اتوبوسرانی رشت و ورود آب به داخل آن شده است.

rasooli_1374وی ادامه داد: بالغ بر ۳ هزار لیتر آب به داخل مخزن گازوییل سازمان اتوبوسرانی رشت وارد شده و چنین اتفاقی استهلاک وسایل نقلیه را افزایش می‌دهد.

این مسئول با اشاره به جذب سرمایه‌گذار برای خطوط حمل و نقل شهر رشت افزود: یکی از دلایل عدم توجه سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در ناوگان حمل و نقل رشت فرسودگی خودروهای موجود است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: امیدواریم با خرید اتوبوس‌های جدید و تقویت ناوگان اتوبوسرانی شرایط حضور سرمایه‌گذاران بخش‌خصوصی برای تعامل در پروژه‌ها فراهم شود.

وی درباره شرایط خرید مینی‌بوس و ون در رشت، خاطرنشان کرد:  مینی‌بوس و ون توسط بخش‌‌خصوصی خریداری شده و مجوز خرید، اعلام نیاز و اعطای پروانه توسط سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی انجام می‌شود.

رسولی با بیان اینکه در شرایط فعلی هیچ‌گونه اعلام نیاز برای خرید مینی‌بوس و ون مطرح نشده است، به راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم ویژه بانوان در شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: سازمان تاکسیرانی شهر رشت در حال راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم ۱۳۳ ویژه بانوان در شهر رشت است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری نخستین همایش حمل و نقل و ترافیک در روز ۲۶ آذر ماه امسال با محوریت شورا و شهرداری رشت خبر داد.

tel final1

Share