در جلسه شورای شهر انزلی:

واگذاری ایستگاه سی ان جی به سازمان اتوبوسرانی/پرداخت پاداش به آتش نشانان انزلی/ساختمان اداری سازمان اتوبوسرانی هفته آینده افتتاح می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شاد با بیان این که سازمان اتوبوسرانی فاقد ساختمان اداری بوده, اضافه کرد: با کمک شهرداری و اعضای شورای شهر این ساحتمان پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد دارد و در هفته آینده این ساختمان افتتاح خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر انزلی با تاخیری یک ساعته و با غیبت امیر احمدی فرد ، بهمن زنجانخواه و شعبان جعفری ۳ تن از اعضاء شورا برگزار شد و همچنین معاون اول شهردار و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و سازمان آتش نشانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

غیبت سه عضو شورا غیر قانونی نیست

DSC_0073به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , محمد رضا بدیعی فر رییس شورای شهر انزلی در ابتدای این جلسه در مورد عدم حضور سه تن از اعضای شورا در این جلسه گفت: غیبت سه عضو شورا غیر قانونی نیست و هر عضوی از شورای شهر می تواند ۶ جلسه متوالی و یا ۱۲ جلسه متناوب به مرخصی برود و یا غیبت کند.

بدیعی فر در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های دولت جهت واگذاری سازمان های تابعه شهرداری به بخش خصوصی اشاره کرد و در این باره گفت: با توجه به عدم واگذاری سازمان اتوبوسرانی به بخش خصوصی، مقرر شده که درخواست سازمان اتوبوسرانی درخصوص واگذاری دو جایگاه  سی. ان. جی به این سازمان تصمیم گیری شود.

ساختمان اداری سازمان اتوبوسرانی هفته آینده افتتاح می شود

حمید شاد مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بندرانزلی در مورد عملکرد سه ماه اخیر سازمان اظهار داشت: در سه ماه اخیر پتانسیل موجود را به خوبی نشان دادیم و تعدادی از اتوبوس هایی که بیمه آنها تمام شده بود مجددا بیمه شدند و آن دسته از اتوبوس هایی که بدلیل نبود لاستیک در پارکینگ بودند احیاء شدند.

وی اضافه کرد:۱۹ دستگاه اتوبوس به ۲۷ دستگاه افزایش پیدا کرده و همچنین دو دستگاه اتوبوس گازسوز که از سال ۸۵ متوقف بودند با تلاش و حمایت های جناب آقای فکور وارد ناوگان شدند.

شاد با بیان این که سازمان اتوبوسرانی فاقد ساختمان اداری بوده, اضافه کرد: با کمک شهرداری و اعضای شورای شهر این ساحتمان پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد دارد و در هفته آینده این ساختمان افتتاح خواهد شد.

شاد ادامه داد: ۱۵۰ میلیون به ایران خودرو بدهکار بودیم که بابت همین ۱۵۰ میلیون حدود ۳۵۵ میلیون خسارت تاخیر تادیه داشتیم که با حمایت ها و پیگیری های رییس شورا ، نماینده مجلس و شهردار انزلی این میزان خسارت بخشیده شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی با بیان اینکه در نشست سازمان اتوبوسرانی استان گیلان اعلام کردند تا ۲/۵ سال دیگر اتوبوس جدیدی به انزلی اختصاص داده نمی شود تصریح کرد: در همین راستا توانستیم یک اتوبوس اسقاط را با صرف هزینه ۱۵ میلیون تومان به سیستم حمل و نقل عمومی بازگردانیم.

وی در پایان از فرسوده بودن ناوگان اتوبوسرانی شهرستان انزلی خبر داد.

مالکیت زمین اداره قند و شکر

شهرام نواری عضو شورای شهر انزلی در مورد مالکیت زمین اداره قند و شکر ابراز نگرانی کرد و گفت: مشکلات مالکیتی اداره قند و شکر باید مرتفع شود. زمین این اداره متعلق به اداره چای است که شهرداری نیز درخواست مالکیت آن را دارد و با توجه به تجاری بودن این زمین می توان با انتقال دست فروشان و ماهی فروشان پس از ساخت پل ولایت ۲ هم با ارزش افزوده برای شهرداری درآمدزایی کنیم و هم بار ترافیکی آن قسمت متعادل شود.

موسی فکور معاون اول شهردار انزلی در مورد واگذاری ایستگاه سی ان جی به سازمان اتوبوسرانی اظهار داشت: با توجه ظرفیت های موجود و اهداف و سیاست های شهرداری تصمیم گرفته شده تا ایستگاه سی ان جی طالب آباد به سازمان اتوبوسرانی واگذار شود.

وی در مورد کسری بودجه شهرداری گفت: با توجه به تنگناهای اقتصادی موجود در کشور «مالیات ارزش افزوده» بصورت کامل به شهرداری پرداخت نشده است و برای فرار از بن بست اقتصادی به دنبال وصول مطالبات معوقات شهرداری هستیم.

اسماعیل خجسته مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری انزلی با اشاره به پرداخت پاداش به آتش نشانان اظهار کرد :آتش نسان ها در خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان قراردارند اما پرسنل این سازمان از کمبود امکانات رنج می برند.

در پایان این جلسه به اتفاق آرا با واگذاری ایستگاه سوخت سی.ان.جی و همچنین پرداخت پاداش به سازمان اتوبوسرانی این شهر موافقت کردند.

tel final1

Share