پیامی که در شبکه‌‌های مجازی دست به دست می شود

واکنش رئیس پلیس آگاهی به خبر «مراجعه ناقلان بیماری ایدز به درب منازل گیلانی‌ها»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: شایعات مطرح شده در برخی از شبکه‌های مجازی مبنی بر مراجعه افراد ناقل بیماری ایدز در قالب مامور بهداشت برای تست قند خون به درب منازل مردم گیلان واقعیت ندارد و کذب محض است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، فرهاد فلاح‌کریمی با اشاره به شایعات مطرح شده در برخی از شبکه‌های مجازی مبنی بر مراجعه افراد ناقل بیماری ایدز به درب منازل مردم گیلان اظهار کرد: این موضوع واقعیت ندارد و کذب محض است.

۱۳۹۴۰۸۰۵۰۰۰۵۱۹_PhotoAوی ادامه داد: در شبکه‌های مجازی شایعاتی منعکس شده که افراد ایدزی در لباس ماموران مراکز بهداشتی به درب منازل مردم می‌روند و ناقل این بیماری از طریق تزریق هستند که چنین چیزی صحت ندارد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه شایعاتی که در این زمینه در برخی از فضاهای مجازی و… مطرح شده و موجبات نگرانی هم‌استانی‌ها را فراهم کرده است، افزود: این شایعات دروغ است و واقعیت ندارد.

وی تصریح کرد: هیچ گزارشی در این زمینه از جانب مردم و یا مراکز مربوطه به پلیس آگاهی گیلان اعلام نشده است.

فلاح‌کریمی در تشریح شایعات مذکور متذکر شد: در این شایعات آمده است که برخی از افراد ناقل ایدز در لباس ماموران مراکز بهداشتی و درمانی به درب منازل مردم مراجعه می‌کنند و به عنوان گرفتن تست قند خون از طریق وارد کردن سوزن دستگاه تست قند خون به دست صاحبخانه موجب انتقال بیماری ایدز به دیگران می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه این شایعات کاملاً بی‌اساس است، خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم به اینگونه مطالب توجه نکنند و موجبات تشویش و نگرانی دیگران نیز نشوند.

tel final1

Share