رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا :

هیچ نیرویی بدون ضابطه وارد یا خارج نشده است/انسان تازه به دوران رسیده ای نیستم که بخواهم انحراف فکری پیدا کنم/برخی امتیازات خارج از قواعدی مطالبه می کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گیلان گفت: پیشینه عملکرد بنده کاملا واضح و مشخص است و انسان تازه به دوران رسیده ای نیستم که بخواهم انحراف فکری پیدا کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،خدیجه گلین مقدم رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گیلان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: وضعیت پردیس بنت الهدی صدر مطلوب است و در تلاش هستیم که مشکلات اندک آن را نیز برطرف کنیم.

IMG_2818وی با بیان اینکه بنده بیشتر وقت خود را در محیط کاری خود سپری می کنم گفت: تمامی اسناد میزان حضور حداکثری من در دانشگاه موجود است و در صورت لزوم آن ها را منتشر می کنم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گیلان عنوان کرد: وجود نیروهای ارزشی در هر پست و سمتی و در هر کجای ایران ارزشمند و مهم است و در مدت زمان حضور بنده در دانشگاه هیچ نیرویی بدون ضابطه وارد یا خارج نشده است.

گلین مقدم رابطه خود با تشکل های دانشجویی و نماینده نهاد رهبری در دانشگاه مناسب ارزیابی کرد و افزود: تا به امروز هیچگونه گزارشی از نارضایتی این عزیزان به دست بنده نرسیده است و نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه مشاور امینی برای بنده محسوب می شود.

وی همچنین ادامه داد: از زمان حضور من در دانشگاه تشکل های دانشجویی جان تازه ای به خود گرفته اند و همه در کنار هم و بصورت تعاملی و با نشاط و سرزندگی در حال اداره دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گیلان در رابطه با برخی حاشیه سازی ها اذعان داشت: به هیچ وجه موضوع رقص در دانشگاه مطرح نبوده است و تنها یک المپیاد ورزشی اجرا شده که در آن کودکان به ورزش ایروبیک پرداخته بودند.

انسان تازه به دوران رسیده ای نیستم که بخواهم انحراف فکری پیدا کنم/امتیازات خارج از قواعدی مطالبه می کنند

این استاد دانشگاه تصریح کرد: پیشینه عملکرد بنده کاملا واضح و مشخص است و انسان تازه به دوران رسیده ای نیستم که بخواهم انحراف فکری پیدا کنم ضمن آنکه چطور به کسی که افتخارش همسری یک شهید بزرگوار است و در طول زندگی همواره پاسدار تمامی ارزش های اسلامی بوده است چنین مارکی می چسبد!؟

این همسر شهید با بیان اینکه نمایندگان مجلس به علت اینکه با رأی مردم انتخاب می شوند برای بنده قابل احترام هستند گفت: در دانشگاه یاید به مسائل علمی و فرهنگی پرداخت و تأثیر مستقیم مسائل سیاسی در دانشگاه موجب رکود علمی و فرهنگی در دانشجویان که مغایر فرمایش مقام معظم رهبری است که می فرمایند: «نباید سرعت حرکت علم در کشور پایین بیاید» بنابراین بنده به هیچ وجه اجازه سیاسی کاری در دانشگاه فرهنگیان گیلان را نخواهم داد.

گلین مقدم ادامه داد: نماینده معترض در زمان مدیریت من تاکنون هیچگونه کمکی به دانشگاه فرهنگیان نکرده است بلکه بعضا درخواست های غیر اداری داشته و امتیازات خارج از قواعدی را مطالبه می کند اما تا زمانی که بنده در این پست مشغول خدمت هستم هرگز اجازه چنین کاری را به هیچ فردی نخواهم داد.

مشکل عمده پردیس بنت الهدی صدر فرسودگی و قدمت بالای ساختمان این دانشگاه است

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گیلان با بیان اینکه پردیس بنت الهدی صدر نسبت به گذشته در تمامی زمینه ها تغییرات اساسی کرده است,تصریح نمود: این مساله به معنای چشم پوشی از کار مدیران گذشته نیست اما دانشگاه طی یک دوره یکساله با تلاش شبانه روزی و بی وقفه در حال بازگشت به حالت طبیعی و مطلوب می باشد و این موضوع را می توان در بخش های مختلف از جمله فضای سبز، فضای خوابگاهی، آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تغذیه و بهداشت به وضوح می توان مشاهده کرد همچنین از بدو دروه مدیریت اینجانب در دانشگاه به تدریج تشکل ها، کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویی زیادی وارد عرصه فعالیت شده اند و دانشجویان و کارمندان سرزنده و با نشاط تر از گذشته در حال فعالیت هستند.

گلین مقدم شهید سپس به مشکلات ساختاری پردیس های دانشگاهی گیلان پرداخت و ادامه داد: مشکل عمده پردیس بنت الهدی صدر فرسودگی و قدمت بالای ساختمان این دانشگاه است و این فرسودگی باعث می شود که مشکلات یکی پس از دیگری بروز پیدا کند و باتوجه به سقف اندک اعتبارات، بودجه زیادی جهت رفع این مشکلات هزینه شود.

نمایندگان رشت به کمک ما بیایند

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گیلان مشکل دیگر دانشگاه فرهنگیان گیلان را کوچک بودن فضای دانشگاهی در پردیس امام علی (ع) و عدم اتمام ساختمان آموزشی نیمه تمام این پردیس در لاکان رشت دانست و افزود: دانشجویان و کارکنان پردیس امام علی(ع) از کمبود فضای آموزشی و اداری رنج می برند.

گلین مقدم از تمام مسئولین استانی و نمایندگان گیلانی مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان شهرستان رشت درخواست کرد که در جهت رفع مشکلات دو پردیس بنت الهدی صدر و امام علی (ع) استان گیلان به مسئولین این دانشگاه کمک کنند.

این همسر شهید در پایان از همه ملت شریف ایران و کلیه مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که با توجه به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم در سال ۹۴ حفظ آرامش در تمام سطوح را مورد توجه خود قرار دهند.


tel final1

Share