سخنگوی شورای شهر لاهیجان

همه ما در زیر سایه پروردگار قرار داریم/تخریب شهردار لاهیجان به بهانه یک مصاحبه,کار ناشایستی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهربان گفت: اینکه برخی سایت ها عنوان می کنند که آگشته شهردار لاهیجان زیر سایه کحالی قرار دارد باید متذکر شویم که همه ما زیر سایه پروردگار هستیم و اکنون نیز ما زیر سایه بدهی های کمرشکن به شهردار لاهیجان کمک می کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به نقل از روابط عمومی شهرداری لاهیجان ,ابراهیم مهربان گفت: همه ما مسئولان در زیر سایه پروردگار هستیم.
لاهیجان و سیاهکل (۲۵)mehrabanابراهیم مهربان در پاسخ به مطالب حاشیه ای در برخی سایت ها گفت: اینکه برخی سایت ها عنوان می کنند که آگشته شهردار لاهیجان زیر سایه کحالی قرار دارد باید متذکر شویم که همه ما زیر سایه پروردگار هستیم و اکنون نیز ما زیر سایه بدهی های کمرشکن به شهردار لاهیجان کمک می کنیم تا مشکلی پیش نیاید.
وی افزود: در فصل جدید مدیریت شهری ما سعی داریم از پرداختن به مسائل حاشیه ای پرهیز کنیم اما از سوی دیگر وظیفه داریم در برابر تخریب های صورت گرفته جوابگو باشیم.
مهربان اضافه کرد: اینکه به بهانه مصاحبه مهندس آگشته با یک خبرگزاری رسمی کشور ایشان را مورد هدف قرار دهند، کاری بسیار ناشایست است زیرا مهندس آگشته به عنوان یک شهردار تحصیلکرده و شهرساز در سطح کشور برای رسانه های معتبر به عنوان کارشناس مطرح می باشد.
وی گفت: مدرک تحصیلی مهندس آگشته و نظریات ایشان در حوزه شهرسازی باعث شده همواره در طول سال های گذشته و حتی قبل از انتخاب به عنوان شهردار لاهیجان به عنوان کارشناس مسکن با خبرگزاری های مطرح کشور از جمله ایسنا مصاحبه کنند و اینکه برخی سایت ها خود را مدعی العموم مردم لاهیجان بدانند زیبنده نخواهد بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود: بدون اشاره به کسی باید عنوان کنم که اکنون لاهیجان دارای شهرداری است که دارای مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاههای مطرح کشور و دارای تجارب و سوابق روشن می باشد که به عنوان یک شهرساز در سطح کلان با رسانه ای معتبر کشور مصاحبه می کند.
مهربان افزود: مهندس آگشته با ارتباطاتی که دارد موفق شده که به عنوان یک مدیر بین المللی خود را مطرح کند و برگزاری اجلاس فرهنگی اکو در لاهیجان و انتخاب به عنوان دبیر یکی از دوایر سازمان ملل از جمله فعالیت های بین المللی وی در این مدت کوتاه می باشد.
وی اضافه کرد: مهم ترین خصوصیتی که باعث شد مهندس آگشته به عنوان شهردار لاهیجان انتخاب شود صادق و راستگو بودن و صداقت ایشان بود که بزرگترین شاخصه برای انتخاب شهردار لاهیجان از سوی اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان بود.
مهربان با بیان اینکه در تمام صحبت هایی که انجام می شود یک اصل برای ما مهم است و آن لاهیجان است، افزود: لاهیجان شهری است که که خیلی از افراد تمایل دارند در آن کار کنند و دارای مردمان خوب و متمدنی است که در طول تاریخ همواره درخشیده اند و از زمان های دور لاهیجان به عنوان مرکز گیلان بیه پیش از شرق گیلان تا غرب مازندران مطرح بوده و یک شهر خاص است و همواره خواصی با درجه علمی، اخلاقی در این شهر خدمت کرده اند.
مهربان اضافه کرد: فریدون برهانی شهردار اسبق لاهیجان در مورد این شهر جمله ای بیان کرده بود که لاهیجان مثل قالی کاشان است که تنها باید بر روی این شهر دستی بکشیم تا زیبایی آن دوچندان شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود: در مورد مهندس آگشته هم نباید کم لطفی کرد و اتفاق های خوبی در شهر لاهیجان در چند ماهه گذشته افتاده که باعث توسعه و عمران و آبادانی این شهر شده و برای اولین بار مردم نقاط حاشیه شهر هم طعم آبادانی را چشیده اند و شهر در همه ابعاد جغرافیایی آن در حال زیباسازی و عمران می باشد که شهروندان فهیم لاهیجان و خبرنگاران رسانه های گروهی در بازدیدی یک روزه از اقدامات تیم مدیریت شهری دیدن کردند.
مهربان افزود: به مهندس آگشته نباید کم لطفی کرد و اینها مواردی است که تنها در گیلان اتفاق می افتد و اینکه حتی حکم ایشان طول می کشد ولی حکم دیگران سریع زده می شود هم از جمله این اتفاق ها است.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی

tel final1

Share