به همراه جمعی دیگر از نمایندگان

نماینده مردم رشت رهسپار کشور لتونی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست سید حسین نقوی حسینی و با حضور جبار کوچکی نژاد و محمدمهدی برومندی برای دیدار با مقامات لتونی صبح امروز (شنبه) عازم ریگا پایتخت این کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران برای دیدار با مقامات لتونی صبح شنبه عازم ریگا پایتخت این کشور شد.

kochaki_4625-10به نقل از خانه ملت، این هیات پارلمانی به ریاست سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین و پیشوا و با حضور جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و محمدمهدی برومندی نماینده مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد عازم این کشور شد.

سفر هیات پارلمانی ایران به لتونی به دعوت رسمی مارتین سیکس رییس گروه دوستی پارلمانی لتونی و ایران در مجلس نمایندگان این کشور انجام شده است.

گروه دوستی پارلمانی ایران قرار است در این سفر با رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی لتونی، رییس کمیسیون روابط خارجی، وزیر خارجه لتونی و جمعی از مسوولان بلندپایه دولتی و پارلمانی این کشور دیدار و پیرامون راه های توسعه همکاری ها و گسترش روابط دوستانه فیمابین در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به بحث و تبادل نظر بپردازد.

گفتنی است در مهرماه سال جاری نیز کوچکی نژاد به همراه جمعی دیگر از نمایندگان به غنا سفر کرده بود.
tel final1

Share