نمایشگاه کاریکاتور کتاب در گالری خانه فرهنگ و هنر رشت گشایش یافت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گالری سازمان فرهنگی ورزشی رشت در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار میزبان مسئولین استانی و شهرستان رشت برای افتتاح نمایشگاه کاریکاتور کتاب از آثار هنرمندان کشور بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی گیلان،گالری سازمان فرهنگی ورزشی رشت در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار میزبان مسئولین استانی و شهرستان رشت برای افتتاح نمایشگاه کاریکاتور کتاب از آثار هنرمندان کشور بود.

نمایشگاه کاریکاتور از آثار هنرمندان کشور پیش از ظهر امروز پنج شنبه و با حضور امیر محمدپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، مظفر نیکومنش رئیس کیسیون فرهنگی شورای شهر رشت، اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهرستان رشت و علیرضا قانع مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهردار ی رشت در گالری سازمان فرهنگی ورزشی رشت افتتاح شد.
در این نمایشگاه کاریکاتور که از صبح امروز در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت ۵۰ اثر با موضوع کتاب و از هنرمندان کاریکاتوریست کشور به نمایش درآمد. این نمایشگاه از ۲۰ الی۲۵ آبان همه روزه از ساعت ۱۰صبح الی۱۳ و ۱۶ الی ۲۰ عصر برای بازدید علاقمندان به کتاب دایر است.

tel final1

Share