نامه ى علی مطهری به معلم دخترش زهرا+عکس

به گزارش سرویس رصد فضای مجازی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: « نامه ذیل را برای معلم دخترم زهرا که در کلاس دوم دبستان ستوده تحصیل می کند نوشتم. نظر به این که شامل نکته تربیتی عمومی بود، انتشار آن […]

به گزارش سرویس رصد فضای مجازی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

« نامه ذیل را برای معلم دخترم زهرا که در کلاس دوم دبستان ستوده تحصیل می کند نوشتم. نظر به این که شامل نکته تربیتی عمومی بود، انتشار آن را بی فایده ندیدم.

سرکار خانم

با اهداء سلام،زهرا در کلاس دوم بسیار با نشاط تر و علاقمندتر به مدرسه است و این امر مرهون روش کار و زحمات سرکار عالى است.از این که بى جهت تکلیف زیاد نمى دهید و در مسابقه با سایر مدارس،بچه ها را تحت فشار بیجا نمى گذارید سپاسگزارم.عجله اى که برخى براى دانشمند کردن بچه ها دارند معمولاً نتیجه عکس مى دهد و حداکثر بچه هایى با عدم تعادل روانى تحویل جامعه مى دهد که معمولاً این گونه بچه ها پس از ورود به دانشگاه دچار مشکلات اخلاقى و غیره مى شوند. به هر حال غرض،تشکر از آن معلم گرامى بود.براى شما آرزوى توفیق بیشتر دارم.یک جلد کتاب تعلیم و تربیت در اسلام[اثر استاد شهید مطهرى] اهدا می شود.
با تقدیم احترام
على مطهرى»
motahariUntitled

tel final1

Share