در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج مطرح شد:

مهمترین موضوع هفته بسیج استکبار ستیزی و جلوگیری نفوذ دشمن است/اگر غفلت کنیم زیر چکمه های استکبار باید بیدار شویم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،میر سرایی مهمترین موضوع هفته بسیج امسال را استکبار ستیزی و جلوگیری نفوذ دشمن دانست و افزود: با نشستهای بصیرتی در زمینه استکبار ستیزی قصد داریم که بسیجیان و مردم بیش از پیش با این مقوله آشنا شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدباقر میرسرایی فرمانده سپاه ناحیه بسیج مقاومت شهرستان شفت به مناسبت آغاز هفته بسیج در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در این هفته یکصد ویژه برنامه در پایگاه ها، حوزه ها و ادارات شهرستان برگزار می شود، گفت: مهمترین اهداف این برنامه ها بصیرت افزایی، روشنگری، تقویت روحیه جهادی، انقلابی، بسیجی و ولایت مداری است.

مهمترین موضوع هفته بسیج امسال استکبار ستیزی و جلوگیری نفوذ دشمن است

photo_2015-09-22_20-49-42به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت , میر سرایی با بیان اینکه در این هفته بصورت همزمان، رزمایش گردان الی بیت المقدس را توسط سپاه شفت برگزار می شود, تصریح کرد: این رزمایش به مدت ۳۶ ساعت درمحل  تربیت بدنی شهرستان شفت برگزار می شود.

وی همچنین از اجرای ۳۰ ویژه برنامه در این هفته خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ها شامل افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، یادواره شهدا در غالب «آبروی محله» در منزل شهید رمضان پور واقع در روستای نصیر محله، تجمع بزرگ بسیجیان در میدان اصلی شهر، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نشست بصیرت افزایی، اجرای همایش پیاده روی خانوادگی  و گردهمایی بصیرتی و…می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت اظهار کرد: دبیری این ستاد را سپاه برعهده دارد و فرماندار شهرستان نیز به عنوان رئیس ستاد می باشد که امیدواریم با همکاری سایر نهادها و ادارات بتوانیم برنامه هایی در شان و منزلت خون شهداء داشته باشیم.

میر سرایی مهمترین موضوع هفته بسیج امسال را استکبار ستیزی و جلوگیری نفوذ دشمن دانست و افزود: با نشستهای بصیرتی در زمینه استکبار ستیزی قصد داریم که بسیجیان و مردم بیش از پیش با این مقوله آشنا شوند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ تهدید و جنگ نرم نتوانست به اهداف خود برسد و راه دیگری به نام نفوذ را در پیش گرفت که تا عمق جان می رود و مثل ویروس در بخش سیاسی و فرهنگی ما رخنه می کند.

میر سرایی با تاکید براینکه دولت مردان و عوامل فرهنگی باید در زمینه نفوذ دقت بیشتری کنند، گفت: با استفاده از کارشناسان مجرب باید بصیرت را در مقابله با جلوگیری از نفوذ دشمن افزایش دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت قدرت بسیجیان شهرستان را در دو مقوله بسیج و رویکرد فرهنگی و نظامی تعریف کرد.

وی رویکرد بسیج را بصیرت افزایی از طریق تشکیل حلقه های صالحین در سطوح پایگاهی و حوزه ها با اهداف روشنگری و کادر سازی انقلاب و تقویت روحیه مسجدی و مذهبی دانست و اضافه کرد: با همین رویکرد بود که توانستیم در طول تهاجم فرهنگی به مبارزه علیه استکبار پرداخته و موجب شویم که بیش از ۵۰ خانوار شفتی ماهواره خود را بصورت خاموش به ما تحویل دهند.

اگر غفلت کنیم زیر چکمه های استکبار باید بیدار شویم

در این نشست همچنین حجت الاسلام تفهمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت ضمن عرض خیر مقدم حضور خبرنگاران گفت: من امیدوارم از جمله بسیجیانی باشیم که رهبر و امام راحل از ما راضی باشند.

وی مهمترین دغدغه امام راحل را دغدغه فرهنگی عنوان کرد و افزود: ایشان همان چیزی را پیش بینی کرده بودند که امروز دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز هست.

حجت الاسلام تفهمی اظهار کرد: دشمن امروز از جنگ فرهنگی و نرم با ایران ناامید شده است و پس ازمسئله برجام امیدوار به نفوذ در کشور هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شفت به نفوذ در فضای مجازی و سایتها اشاره کرد و گفت: اگر غفلت کنیم زیر چکمه های استکبار باید بیدار شویم و آن زمان دیگر دیر شده است.

وی به خبرنگاران تاکید کرد؛ هر کاری که از توان شما و قلم شما در بستن راه نفوذ دشمن برمی آید کوتاهی نکنید زیرا فضایی که در دست شماست از مهمترین فضاها و اهرمها هست.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگار دیارمیرزا در شفت و تعدادی دیگر از خبرنگاران تجلیل شد.

photo_2015-11-21_12-19-31

tel final1

Share