شهردار لاهیجان خبرداد

مهار و کنترل آب گرفتگی لاهیجان/بارندگی ها خللی در روند زندگی مردم به وجود نیاورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سعید آگشته شهردار لاهیجان در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت مهار آب گرفتگی معابر و اخلال در روند عادی زندگی مردم در این شهر اظهار کرد: با توجه به حجم بارندگی ها و پیش بینی های صورت گرفته دو اقدام جدی پیشگیرانه در دستور کار شهرداری لاهیجان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تابناک گیلان ،امسال شروع بارش ها در گیلان از اواخر تابستان کلید خورد. به قدری میزان بارش ها در شهریور ماه ۹۴ زیاد بود که بخش هایی از شهرهای استان را در فصلی که در بدترین حالت مردمانش گمان می کردند که تنها گرما خواهد شکست را در آب فرو برد و هشداری داد برای آمدن فصلی پر از مخاطرات طبیعی.

۶۹۱۶۰_۱۳۹اما از لاهیجان خبری درخصوص آب گرفتگی غیر معمول در بارش های اخیر که در گیلان داشتیم و میزان بالای آب گرفتگی شهرهای استان ، به گوش کسی نرسید.

مهار و کنترل آب گرفتگی لاهیجان با انجام دو پروژه

سعید آگشته شهردار لاهیجان در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت مهار آب گرفتگی معابر و اخلال در روند عادی زندگی مردم در این شهر اظهار کرد: با توجه به حجم بارندگی ها و پیش بینی های صورت گرفته دو اقدام جدی پیشگیرانه در دستور کار شهرداری لاهیجان قرار گرفت.

آگشته ، زمان برنامه ریزی برای کنترل و مهار آب گرفتگی شهر را از تابستان و با اجرای دو پروژه جمع آوری آب های سطحی شهر به صورت کلی و جمع آوری آب های سطحی حسن بیگ دشت و ستایش در مرحله بعد عنوان کرد و افزود: با اقدام به موقع و گماردن نیروهای مخصوص در محل های پیش بینی شده توانستیم بارندگی های اخیر را به شکلی مدیریت کنیم که خللی در روند عادی زندگی مردم به وجود نیاید.

شهردار لاهیجان در پایان ابراز امیدواری کرد که با برخی اقدامات دیگر همچون لایروبی رودخانه یوسف آباد و لاهیجان رود که در تابستان انجام شد،از بروز آسیب های احتمالی در آینده بتوان جلوگیری کرد.

tel final1

Share