به دلیل جراحت‌های ناشی از دوران دفاع مقدس

معاون عملیات سپاه قدس گیلان در بیمارستان آریای رشت بستری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار مهدی کاظمی‌پور معاون عملیات فرمانده سپاه قدس گیلان به دلیل جراحت‌های ناشی از دوران دفاع مقدس امروز در بیمارستان آریای رشت بستری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , سردار مهدی کاظمی‌پور معاون عملیات فرمانده سپاه قدس گیلان به دلیل جراحت‌های ناشی از دوران دفاع مقدس امروز در بیمارستان آریای رشت بستری شد.

۱۳۹۴۰۸۰۶۰۰۰۹۸۵_PhotoAوضعیت عمومی این جانباز ۶۰ درصدی خوب عنوان شده است، اما با تشخیص پزشکان تا امشب باید در بیمارستان آریای رشت بستری باشد.

سردار کاظمی‌پور از ۲۰ روز پس از آغاز جنگ تحمیلی وارد جبهه شد و در دفاع مقدس فرمانده دسته در عملیات بیت‌المقدس، فتح‌المبین، سال ۶۱ منطقه دشت عباس فرمانده گردان مالک اشتر جزیره بوارین بود و جانشین گردان در عملیات کربلای دو، فرمانده گردان در عملیات‌ والفجر ۶ و ۵ بود.

سردار کاظمی‌پور معاون سردار شهید حسین همدانی در زمانی که وی فرماندهی لشکر قدس گیلان را به‌عهده داشت، در استان کردستان و سنندج بود.

سردار کاظمی‌پور برای نخستین در سال ۱۳۶۶ مجروح شد اما با همان وضعیت دوباره به منطقه رفت و تا سال ۱۳۶۷ در عملیات‌های زیادی به عنوان فرمانده حضور داشت.

سردار کاظمی‌پور از دوستان شهیدان املاکی، بامروت، لاهوتی، نقیبی‌راد، قلی‌پور، مهدی خوش‌سیرت و… بود.

tel final1

Share