معاون استاندار گیلان: ۱۳ آبان، تجلی وحدت و انسجام ملی باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در نشست هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان گفت : برگزاری مناسب‌های ملی باعث تقویت سرمایه های اجتماعی و همبستگی و تجلی وحدت و انسجام ملی شود. محمد احمدی پور صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان با اشاره به اینکه تبیین و تقویت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در نشست هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان گفت : برگزاری مناسب‌های ملی باعث تقویت سرمایه های اجتماعی و همبستگی و تجلی وحدت و انسجام ملی شود.
ahmadipoornnamed محمد احمدی پور صبح امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان با اشاره به اینکه تبیین و تقویت مناسبت‌های ملی و مذهبی یکی از اهداف برگزاری باشکوه این مراسم‌ است، افزود : حضور مردم در راهپیمایی این روز، باعث تقویت و استحکام پایه های نظام اسلامی ، تقویت سرمایه های اجتماعی و همبستگی و تجلی وحدت و انسجام ملی می شودو باید تلاش کنیم از آنچه موجب یأس و نا امیدی میان مردم می شود، دوری بجوییم.
وی مهم ترین شعار ۱۳ آبان را نهادینه کردن روحیه استکبارستیزی عنوان و خاطرنشان کرد: با حفظ این روحیه و افزایش دوستان خود می توانیم راه های نفوذ دشمنان را مسدود کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که به جهت حفظ منافع و امنیت ملی جان خود را از دست دادند در این مراسم ضروری است.
محمد احمدی پور در ادامه برگزاری ۲ انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود : در اجتماع هایی که تا برگزاری این انتخابات پیشرو داریم باید تأثیر برگزاری انتخابات در سطح بین المللی و نیز ارزشهای انقلاب را به نسل امروز جامعه منعکس کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان داشت: امسال نیز مانند سال های گذشته، مردم همگام با یکدیگر، بار دیگر اوج وفاداری خود به انقلاب و آرمان های نظام اسلامی را نشان خواهند داد.
در این نشست هر یک از مدیران دستگاه های اجرائی حاضر در جلسه به بیان و تبادل نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

tel final1

Share