رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت خبرداد

مشاوره رایگان به شهروندان در سرای محلات رشت/راه اندازی ۱۵سرای دیگر در سال آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از انجام مشاوره رایگان به شهروندان در سرای محلات این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از فارس ،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از انجام مشاوره رایگان به شهروندان در سرای محلات این شهر خبر داد.

nikomaneshمظفر نیکومنش‌نودهی  با اشاره به ایجاد مشاوره رایگان به شهروندان این شهر اظهار کرد: در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت قصد داریم با بهره‌گیری از حضور چهره‌های فرهیخته و فرهنگی اقدام به ارائه مشاوره رایگان در زمینه موضوعات مختلف کنیم.

وی افزود: در تلاش هستیم از حضور پزشکان عمومی و متخصص نیز در سرای‌ محلات رشت برای ارائه مشاوره رایگان نیز استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تعداد سرای‌ محلات شهر رشت تصریح کرد: اکنون پنج سرای‌ محلات در شهر رشت احداث شده و سال آینده ۱۵ سرای محلات در نواحی مختلف این شهر راه‌اندازی می‌شود.

وی درباره اهداف راه‌اندازی سرای محلات خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سرای‌ محلات در شهر رشت به منظور جلب مشارکت بیشتر شهروندان در مدیریت شهری است و شهروندان از طریق این سرا می‌توانند مسایل و مشکلاتی که در محلات شهر با آن درگیر هستند را به اطلاع مدیران شهری برسانند.

نیکومنش‌نودهی به نحوه اطلاع‌رسانی به شهروندان درباره روزهای ارائه مشاوره رایگان در سرای محلات اشاره کرد و متذکر شد: این اقدام از طریق سایت روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری رشت و از طریق نصب‌ بنر به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

tel final1

Share