کوثری در مسجد طالقانی رشت

مستنداتی از ارتباط دستگیرشدگان اخیر با خارج داریم/تا تعیین‌تکلیف تحریم‌ها نباید ‌سانتریفیوژها جمع‌آوری شود/وزیری که توانایی کار ندارد کنار برود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال نفوذ در تمام منطقه است، گفت: آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از نفوذ و اقتدار ایران در منطقه عصبانی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،اسماعیل کوثری در نشست «بازشناسی زمینه‌های نفوذ استکبار پس از برجام» در مسجد طالقانی شهر رشت  با اشاره به تلاش دشمن، اظهار کرد: دشمن به دنبال نفوذ در تمام منطقه است.

۱۳۹۴۰۴۱۲۰۰۰۲۳۵_PhotoAوی با بیان اینکه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از نفوذ و اقتدار ایران در منطقه عصبانی هستند، تصریح کرد: ایران براساس اسلام ناب محمدی (ص) کار را جلو می‌برد و ملت‌ها آن را قبول دارند.

این کارشناس علوم دفاعی گفت: اقتدار ایران منافع رژیم اشغالگر قدس آمریکا و عربستان را به خطر انداخته و می‌خواهند از جایگاه محبوبیت ایران کم کنند.

کوثری با اشاره به اینکه دو تفکر شیطانی و اسلام ناب در مقابل یکدیگر قرار دارند، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد در دستگاه‌های ما وارد شود تا بداند چه تصمیم‌هایی می‌گیریم.

وی با تأکید بر اینکه به تمام ملت‌های مظلوم کمک مستشاری می‌کنیم، تبیین کرد: مدافعان حرم امنیت کشور را تضمین می‌کنند و اگر در سوریه نباشیم دشمن به داخل کشور می‌آید و امنیت را از ما سلب می‌کند.

این کارشناس علوم دفاعی به موضوع مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری هوشمندانه تنها اجازه مذاکره هسته‌ای را دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، آغاز مذاکرات هسته‌ای را از ۱۰ ماه پایانی دولت احمدی‌نژاد عنوان کرد و افزود: دستیابی ایران به غنی‌سازی ۲۰ درصد دشمن را به وحشت انداخت.

وی با اشاره به اینکه شورای امنیت ملی باید طبق نامه مقام معظم رهبری تیم ناظر بر اجرای برجام را معرفی کند، توضیح داد: دولت هنوز این گروه را معرفی نکرده و نمایندگان مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرف مقابل باید در اجرای برجام تضمین دهد و تا زمانی که قرارداد مرکز آب سنگین اراک قطعی نشده و تحریم‌ها تعیین تکلیف نشده، نباید سانتریفیوژها جمع‌آوری شود.

* تشکیل گروه ناظر برجام در کمیسیون امنیت ملی مجلس

کوثری از پیگیری تشکیل گروه ناظر برجام در یکشنبه هفته آینده در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره دستگیری‌های اخیر در کشور، متذکر شد: تعدادی افراد نفوذی در داخل کشور دستگیر شدند و درباره رابطه با خارج از کشور اعتراف کردند و بر این اساس دادستان حکم دستگیری آنها را صادر کرده است.

این نماینده مجلس افزود: بعضی از مسئولان، نفوذ دشمن در رابطه با دستگیرشدگان را به صورت دیگری بیان می‌کنند، به گونه‌ای که این مسئله واقعیت ندارد، اما مستندات آن موجود است.

کوثری در ادامه به نبرد با دشمن در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: گروهک تروریستی داعش که به نیابت از آمریکا، عربستان سعودی، ترکیه و رژیم اشغالگر قدس می‌جنگد و می‌خواست دولت خلیفه‌ای تشکیل دهد، در حال پسروی است.

وی یادآور شد: نیروهای مردمی در منطقه به‌ویژه در عراق ساماندهی شدند و در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

این کارشناس علوم دفاعی، نفت، رژیم اشغالگر قدس و نفوذ کلام جمهوری اسلامی ایران در منطقه را سه موضوعی دانست که دشمن در منطقه دنبال می‌کند و از آن عصبانی است.

این کارشناس علوم دفاعی تصریح کرد: دوسوم انرژی فسیلی جهان در چهار کشور ایران، عراق، کویت و عربستان قرار دارد و می‌خواهند رژیم اشغالگر قدس را به عنوان غده سرطانی در منطقه حفظ کنند.

کوثری به فرمایش مقام معظم رهبری درباره رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند تا ۲۵ سال آینده دیگر رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم و جلوی نفوذ دشمن را بگیریم تا ملت‌های مسلمان تصمیم‌گیرنده باشند، خاطرنشان کرد: دشمن عصبانیت خود نسبت به نفوذ کلام ایران در منطقه را به اشکال مختلف نشان می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید در روند امور دقت داشته باشیم و هر کدام از افراد در جامعه وظیفه دارند این موضوع را با هوشمندی دنبال کنند.

این کارشناس علوم دفاعی گفت: افرادی که علیه ارزش‌های اسلامی عمل می‌کنند باید نصیحت‌شان کنیم و متوجه شوند که به ملت و کشور ضربه وارد می‌کنند.

کوثری در پایان یادآور شد: روزنامه‌نگارانی به نفع دشمن عمل کردند و این موضوع نیازمند هوشیاری است تا دشمن در دستگاه‌ها نفوذ نکند.

هم چنین اسماعیل کوثری در جلسه پرسش و پاسخ در مسجد آیت‌الله طالقانی این شهر با اشاره به اینکه برخی بیان می‌کنند موضوع برجام در کمیسیون مجلس به اتمام رسیده است، اظهار کرد: گزارش کاملی باید برای ارائه به مسئولان تهیه شود.

وی به ارائه گزارش ۲۰ صفحه‌ای برجام اشاره کرد و افزود: گزارش تفصیلی محرمانه ۸۰۰ هزار صفحه‌ای با اسناد و مدارک کامل برجام برای ارائه به مسئولان مربوطه باید در مجلس تهیه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از افراد احساس می‌کنند تصمیمی که می‌گیرند به طور مطلق درست است، تصریح کرد: مشورت، امر بسیار خوبی است و این موضوع را بارها به دولت اعلام کرده‌ایم.

کوثری با اشاره به اینکه می‌خواهیم دولت به عنوان دولت نظام جمهوری اسلامی به طور کامل موفق شود، ادامه داد: مردم به این دولت رأی دادند.

وی به نظر یکی از وزرا مبنی بر حضور مدیران خارجی برای آموزش مدیران کشور اشاره کرد و گفت: وزیری که توانایی فعالیت ندارد بهتر است کنار برود، چراکه اگر توانایی مدیریتی در کشور وجود نداشت نمی‌توانستیم جنگ را اداره کنیم، اما اکنون در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت کرده‌ایم.

این کارشناس علوم دفاعی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر ذائقه مردم، تبیین کرد: مقام معظم رهبری هوشیارانه و به‌ موقع مسائل را پیگیری می‌کنند و باید بدانیم مسائل از طریق دستگاه‌های امنیتی رصد می‌شود.

وی به دستگیری تعدادی از روزنامه‌نگاران اشاره کرد و یادآور شد: مستندات به دستگاه قضایی ارائه شده اما رئیس جمهور اعلام کرد که برخی از واژه «نفوذ» سوء‌استفاده می‌کنند که اینگونه نیست.

* انتقال مطالب اشتباهی به رئیس جمهور

کوثری با بیان اینکه مشاوران اطراف رئیس جمهور مطالب را بسیار اشتباه به روحانی منتقل می‌کنند، اظهار کرد: افرادی در جریان امور نیستند یا مطالب را اشتباه به آنها منتقل می‌کنند و در این موضوع باید دقت شود، چراکه افراد ابتدا باید توجیه شوند و پس از آن مطالب را بگویند.

وی به نامگذاری سال «همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب شعار مذکور را به عنوان خط‌مشی مطرح کردند و به لطف خدا این موضوع تاکنون رعایت شده و تا پایان سال نیز رعایت می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری، عنوان کرد: امیدواریم آنها که دغدغه منافع ملی و حفظ ارزش‌های الهی و اسلامی را دارند در مجالس مذکور انتخاب شوند.

tel final1

Share