مسابقه عکاسی «مهر محرم» در انزلی برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیئت ورزش‌های همگانی بندرانزلی در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی، اولین دوره مسابقه عکاسی (موبایل، دوربین حرفه ای و غیره) «مهر محرم» را برگزار می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیئت ورزش‌های همگانی بندرانزلی در راستای اشاعه  فرهنگ عاشورایی، اولین دوره مسابقه عکاسی (موبایل، دوربین حرفه ای و غیره) «مهر محرم» را برگزار می‌کند و علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با نگاهی آزاد عکس‌های خود را ارسال کنند.

sh7moharram93-heyat-sarollah-rasht-17از جمله موضوعاتی که می‌تواند مد نظر قرار گیرد: نگاه مردم به محرم، عزاداری گروهی، کودک و محرم، سوگواری در حسینیه‌ها و مسجدها، آسیب‌شناسی عزاداری محرم، تعزیه‌خوانی، عکاسی از طبخ و توزیع نذورات، نماز عاشورا، شام غریبان.

هر شرکت کننده می تواند ۱ تا ۵ عکس ارسال کند.
ویرایش عکس‌ها در حد متعارف قابل قبول است.
عکس‌های باید در ماه محرم سال ۹۴ تهیه شده باشد.

در پایان هیئت داوران مسابقه “مهر محرم” پس از ارزیابی نهایی آثار برتر را انتخاب خواهند کرد و عکس‌هایی که بیشترین امتیازات را کسب کرده باشند در آئین رونمایی به نمایش در خواهند آمد و به نفرات اول تا چهارم جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند به یکی از ۲ روش زیر آثار خود را ارسال کنند:

۱- پست الکترونیکی anzalihamegani@gmail.com
۲- برنامه تلگرام به شماره ۰۹۳۷۰۹۶۷۵۶۸

عکس ها حتما باید همراه با ذکر مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه) و شناسنامه هر عکس (ذکر مکان، زمان و نوع مراسم) فرستاده شود.

ارسال اثر و شرکت در مسابقه به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌ها است، در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله عکس حذف می‌شود.

حداکثر مهلت ارسال آثار تا پایان ساعت اداری سه شنبه ۱۹ آبان است و آئین رونمایی از عکس‌های ارسالی پنجشنبه ۲۱ آبان از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب در سینما هلال احمر انزلی برگزار خواهد شد.

tel final1

Share