رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

مردم راهپیمایی ۱۳ آبان را رمی شیطان بزرگ می دانند/«مرگ بر آمریکا»اصلی‌ترین شعار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اشجری گفت: مردم ایران که در مناسک حج رمی جمرات را جزو اعمال خودی می‌دانند در راهپیمایی ۱۳ آبان رمی شیطان بزرگ یعنی آمریکا را از وظایف اصلی خود می‌دانند و امسال شعار مرگ بر آمریکا بانشاط‌تر و پرحرارت‌تر نسبت به سال‌های گذشته در کوچه‌ها و خیابان‌های گیلان طنین‌انداز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از فارس ،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: اصلی‌ترین و محوری‌ترین شعار ۱۳ آبان «مرگ بر آمریکا» بوده که نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

۴۵ashjari202 حجت‌الاسلام مجتبی اشجری با بیان اینکه در ۱۳ آبان سه حادثه بزرگ و رخداد را در خود جای داده است،اظهار کرد:مجلس به خاطر این رخداد در دوره سوم در یک اقدام انقلابی ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کرد.

وی تقارن ۱۳ آبان با بزرگ‌ترین ایام دست‌آموز شرف و آزادگی و ایستادگی در برابر ظلم یعنی ۲۱ ماه محرم را فرصت مناسبی برای بررسی مقایسه‌ای آموزه‌های حسینی و انقلاب خمینی (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ۱۳ آبان روز مظهر ابراز تنفر و خشم آحاد ملت ایران علیه استکبار جهانی است، تصریح کرد: اصلی‌ترین و محوری‌ترین شعار ۱۳ آبان «مرگ بر آمریکا» است که نماد استکبارستیزی ملت ایران محسوب می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه ملت ایران هرگز جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا را فراموش نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم ایران آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانند.

اشجری اضافه کرد: مردم ایران که در مناسک حج رمی جمرات را جزو اعمال خودی می‌دانند در راهپیمایی ۱۳ آبان رمی شیطان بزرگ یعنی آمریکا را از وظایف اصلی خود می‌دانند و امسال شعار مرگ بر آمریکا بانشاط‌تر و پرحرارت‌تر نسبت به سال‌های گذشته در کوچه‌ها و خیابان‌های گیلان طنین‌انداز می‌شود.

به گفته وی، ستاد بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار تلاش خود را معطوف کرده تا حضوری پررنگ و با نشاط از تمام اقشار مردم فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با قدردانی از همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، نماینده ولی فقیه و استاندار در دعوت از سخنران اصلی مراسم ۱۳ آبان در رشت، یادآور شد: افزایش اینگونه هماهنگی‌ها موجب وحدت و همدلی آشکارتر می‌شود.

وی راهپیمایی ۱۳ آبان را نماد وحدت و همدلی در ابراز خشم علیه مستکبران جهان به‌ویژه آمریکای خبیث دانست و متذکر شد: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در ۵۳ نقطه گیلان از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

اشجری خاطرنشان کرد: در شهرهای گیلان سخنوران نسبت به تبیین نقشه‌های شوم استکبار به‌ویژه آمریکا و انقلاب اسلامی ایران می‌پردازند.

tel final1

Share