فرماندار شهرستان رودسر در گفتگوی اختصاصی با دیارمیرزا:

مردم خواستار دوری از هرگونه افراط و تفریط هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانبازی گفت: مردم ما در ۲۴خرداد سال ۹۲ با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر روحانی خواستار دوری از هرگونه افراط و تفریط در پرداختن به امور مختلف شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امیر جانبازی فرماندار شهرستان رودسر در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در رودسر با بیان اینکه امسال انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پیش رو داریم اظهار کرد: سیاست و اولویت دولت در جهت حضور حداکثری مردم و همچین برقراری امنیت در برگزاری انتخابات می باشد.

photo_2015-11-03_10-12-04فرماندار شهرستان رودسر در ادامه افزود: مردم ما در ۲۴خرداد سال ۹۲ با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور در حقیقت به سیاست تدبیر و امید رای دادند و خواستار دوری از هرگونه افراط و تفریط در پرداختن به امور مختلف شدند و با تشکیل کابینه اعتدال به این مهم پرداخته شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم مردم عزیز ما با توجه رویکرد و بینش دولت نسبت به اوضاع سیاسی جهان ،خاورمیانه و همچنین سیاست داخلی دولت در انتخابات پیش رو حضور حداکثری داشته باشند و فضا را برای خدمتگزاری بیشتر فراهم کنند تا مسئولین و دست اندرکاران بتوانند در فضایی از تدبیر که به وسیله ی دولت محترم بوجود آمده به مردم خدمت کنند.

جانبازی بر ضرورت حفظ آرامش و شور و نشاط ایجاد شده در کشور تاکید کرد و گفت:بدون تردید فعالیت  دولت در دیپلماسی خارجی که در راستای سیاست های نظام و رهنمود های مقام معظم رهبری بوده باعث ایجاد موفقیت های بسیار بالا و در نتیجه اجرای برجام شد که الحمدالله موفقیت بزرگی بود و آنچه که در این میان حائز اهمیت است حضور قدرتمندانه و مدبرانه ایران در این مذاکرات بود که جا دارد به مجموعه دیپلماسی کشور و همه ی عزیزانی که در این راه تلاش کردند خسته نباشید بگوییم.

فرماندار شهرستان رودسر بابیان اینکه همیشه مردم در انتخابات نقش اساسی دارند افزود: باتوجه به سیاست های دولت بنا داریم انتخابات خوبی در شهرستان در چارچوب قانون برگزار کنیم.لذا همه ی افراد میتوانند فعالیت داشته باشند و مردم را به حضور در صحنه ترغیب کنند.انتخابات آزمون بزرگیست که همیشه در این آزمون مردم عزیزمان سر افراز بوده اند و در واقع برنده انتخابات خود مردم هستند.

جانبازی در خصوص اخباری مبنی بر تغییر و تحول فرمانداران گفت: تابع دستور شخص اول استان و نماینده عالی دولت در گیلان هستم و بدیهی است دستورات و تصمیمات ایشان در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید است.

tel final1

Share