در گرامیداشت یاد و خاطره شادی سرخیل اتفاق افتاد:

محل غرق شادی سرخیل در تالاب انزلی گلباران شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک سال از روزی که شادی سرخیل ، قایقران جوان عاشق تالاب و دریا جانش را هنگام تمرین برای آمادگی جهت شرکت در مسابقات کشوری در تالاب انزلی از دست داد گذشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ،یک سال از روزی که شادی سرخیل ، قایقر۸۱۸۴۵۴۱۲-۷۰۳۱۴۳۱۵ان جوان عاشق تالاب و دریا جانش را هنگام تمرین برای آمادگی جهت شرکت در مسابقات کشوری در تالاب انزلی از دست داد گذشته است.

دوستان، همقطاران و خانواده شادی سرخیل بیست و هشتمین روز آبان، در گرامیداشت یاد و خاطره این قایقران عاشق بر پل تاریخی غازیان گرد آمدند و از فراز پل ، شاخه های گل نثار غرقگاهش کردند.
مادر داغدیده با چشمان اشکبار دعا کرد که هیچ مادری سوگوار فرزند نشود و از مسئولان خواست که امنیت ورزشکاران را تا حد ممکن تضمین کنند .
رئیس هیات قایقرانی انزلی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه هایی که بصورت خودجوش برگزار می شود علاوه بر ایجاد صمیمیت بیشتر، تسلی خاطر بازماندگان را نیز درپی دارد.
هرمز فتحی نیا با اشاره به اینکه به همراه قایقرانان در این مدت بارها با خانواده مرحوم شادی سرخیل دیدار داشته اند افزود: ورزشکاران ما همیشه در دل ماجای دارند و ما همواره به فکرشان هستیم .
وی با بیان اینکه قرار بود با همکاری های بعمل آمده این مراسم در داخل تالاب انجام شود افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی مجبور شدیم که این مراسم را بصورت نمادین و بر روی پل قدیم غازیان برگزار کنیم تا محدودیتی نیز برای حضور دوستان وجود نداشته باشد.
رئیس هیات قایقرانی انزلی با تاکید براینکه ورزش قایقرانی به دلیل گران بودن امکاناتش نیاز به توجه و امکانات مضاعف دارد افزود: باتوجه به حضور رئیس جدید اداره ورزش و جوانان انزلی و برگزاری چندین جلسه با وی تمهیداتی در خصوص تجهیز قایقرانی و همچنین کمکهای مالی ، حمایتی و حفاظت و نگهداری از ورزشکاران فراهم شده است .
هیات قایقرانی انزلی در حال حاضر حدود ۱۰۰ عضو بیمه شده فعال در رشته های کانادایی ، کانو، کانوپولو، رویینگ ، کایاک دارد.
شادی سرخیل ، عضو ۲۱ ساله تیم منتخب گیلان برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور ۱۷ آبان ماه سال گذشته هنگام تمرین در پیست قایقرانی تالاب انزلی بر اثر واژگون شدن قایق غرق شد و پیکر وی پس از چند روز روی آب آمد.

۸۱۸۴۵۴۱۲-۷۰۳۱۴۳۱۱ ۸۱۸۴۵۴۱۲-۷۰۳۱۴۳۱۲ ۸۱۸۴۵۴۱۲-۷۰۳۱۴۳۱۳ ۸۱۸۴۵۴۱۲-۷۰۳۱۴۳۱۴ ۸۱۸۴۵۴۱۲-۷۰۳۱۴۳۱۶ ۸۱۸۴۵۴۱۲-۷۰۳۱۴۳۱۷

tel final1

Share