حجت‌الاسلام ذوالنور در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی (ع) در مصلای رشت

لقمه حرام آقازاده‌ها را مشکل‌دار می‌کند/در آستانه انتخابات هستیم و پول‌ها خرج می‌شود اما برای رضایت خدا نیست/نامه رهبری تامین‌کننده منافع مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به اینکه کسی برای رفتن به مجلس زندگی خود را متلاشی نمی‌کند، گفت: مدرس باید الگوی نمایندگان باشد و حتی یک مورد هزینه‌های نامتعارف نباید در کشور اتفاق بیفتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ,حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی (ع) در مصلای امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: امام حسین (ع) دلیل خروج خود از مدینه را طلب اصلاح امت جدش پیامبر (ص) عنوان کرد.

۱۳۹۱۰۸۱۱۰۰۰۰۶۶_PhotoAوی یکی از مهم‌ترین انحراف در جامعه را محروم کردن جامعه از امام معصوم (ع) دانست و افزود: سنگ بنای این جدایی از ائمه در غدیر گذاشته شد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: در تاریخ نتوانستند غدیر را کتمان کنند و رسول خدا (ص) با مردم در غدیر اتمام حجت کرد و رسول خدا (ص) در غدیر دستور داد مردم با پیامبر (ص) و علی (ع) بیعت کنند.

وی واقعه غدیر را تنها یک سخنرانی ندانست و تصریح کرد: سه روز طول کشید مردم با پیامبر (ص) و علی (ع) بیعت کردند و سال‌ها این سه روز به عنوان روز ولایت در کشورهای مختلف جشن گرفته‌می‌شد.

ذوالنور، افزود: رسول خدا (ص) برای علی (ع) تاجگذاری کرد و پس از مراسم عمامه خود را روی سر علی (ع) گذاشت.

وی با اشاره به اینکه بانوان در تَشت آب با علی (ع) در غدیر بیعت کردند، گفت: غدیر در آخرین حج پیامبر (ص) بود و ایشان نسبت به امت دغدغه داشت که مسیر انحراف برای مسلمانان ایجاد نشود.

این کارشناس مسایل سیاسی حادثه غدیر را اتمام نعمت و اکمال دین دانست و یادآور شد: پیامبر (ص) مامور بود امامت علی (ع) را ابلاغ کند و اگر امامت نباشد رسالت پیامبر (ص) ناتمام می‌ماند و رسول اکرم (ص) نگران بود مردم امر خدا را قبول نکنند زیرا امامت استمرار رسالت است.

وی با تصریح بر اینکه اگر حجت خدا روی زمین نباشد زمین مخلوقات را می‌بلعد، ادامه داد: خلقت بیهوده نیست و حجت خدا انسان را هدایت می‌کند بنابراین حجت خدا روی زمین نباشد پایان خلقت است.

ذوالنور زهرا (س) را کوثر ولایت خواند و خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) وسیله ارتباط رسالت با امامت است اما این ارتباط را قطع کردند.

وی با بیان اینکه امروز نظام سلطه با ابزار جهانی اینترنت برای ترویج فرهنگ سلطه استفاده می‌کند، یادآور شد: پس از رحلت پیامبر (ص) حدیث رسول اکرم (ص) را جعل کردند.

ذوالنور افزود: شبکه‌ جهانی اینترنت و ۱۷۴ شبکه فارسی‌زبان، شخصیت‌سازی و تحریف ایجاد کردند و امروز ابزار تبلیغات بیشتر از گذشته است و دشمنان رسانه‌ها را برای تخریب جامعه اسلامی فعال کرده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه فریاد مقام معظم رهبری نسبت به فقر فساد و تبعیض به دلیل بی‌اعتنایی مدعیان دنیا است، تصریح کرد: در آستانه انتخابات هستیم و جریان‌ها فعال و پول‌ها خرج می‌شود اما برای رضایت خدا نیست.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: خانواده‌های نیازمندی در جامعه وجود دارد در حالی که برخی‌ها هزینه‌های نامتعارف می‌کنند.

لقمه حرام آقازاده‌ها را مشکل‌دار می‌کند

وی با اشاره به اینکه کسی برای رفتن به مجلس زندگی خود را متلاشی نمی‌کند، گفت: مدرس باید الگوی نمایندگان باشد و حتی یک مورد هزینه‌های نامتعارف نباید در کشور اتفاق بیفتد.

ذوالنور تصریح کرد: لقمه حرام تمام زندگی انسان را تحت تاثیر می‌گذارد و آقازاده‌ها را مشکل‌دار می‌کند.

وی درباره برجام متذکر شد: برخی می‌گفتند حتی آب خوردن مردم به تحریم‌ها وابسته است و تا دیروز می‌گفتند مشکلات مردم از سوء‌مدیریت است.

وی با بیان اینکه تقابل دو قطبی درباره برجام در کشور می‌توانست کشور را بر باد دهد، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با منویات خود روند موجود را در جهت تأمین امنیت ملی هدایت کردند.

ذوالنور با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری از تیم هسته‌ای به‌طور قاطع حمایت کردند، افزود: ایشان از نقادان برجام نیز حمایت کردند و اجازه دادند سخنان خود را بگویند و فضای کشور را در راستای منافع ملی هدایت کردند.

وی با اشاره به اینکه نقدهای مخالفان موجب موفقیت امروز کشور شده است، یادآور شد: ۹ بند نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور ضروری بود.

این مقام مسئول نامه مقام معظم رهبری را تامین‌کننده منافع مردم دانست و متذکر شد: مقام معظم رهبری نقایص کار دولت ,مجلس و شورای امنیت ملی را تکمیل کردند.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ تلاش کردند جامعه اسلامی را بدون امام و رهبر کنند زیرا هر جا امام باشد دشمن نمی‌تواند در جامعه نفوذ کند.

tel final1

Share