در مراسم معارفه کحالی

لاهوتی:همه باید برای توسعه شهر کمک کنند/شیخ طاهر:تشخیص اعضای شورا این بود که لباس شهردار بر تن کحالی زیبنده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بائوج لاهوتی گفت : من تکلیف بیشتری نسبت به کحالی دارم ولی همه باید برای توسعه شهر کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از لنگرخبر,نماینده شهرستان لنگرود در مجلس در مراسم معارفه کحالی به عنوان شهردار که در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود برگزار شد، گفت : مدیران سرمایه های نظام اسلامی هستند.

۱-۱۹۱۵-۵۰۰x333لاهوتی افزود : با توجه به حق قانونی شورا، اعضا تصمیم گرفتند  تا از کحالی به عنوان شهردار لنگرود استفاده کنند و این به معنی این نیست که از مهندس گلباغی دیگر استفاده ای نشود بلکه میتوان از تجربه وی در جاهای دیگری بهره برد.

مهرداد بائوج لاهوتی اضافه کرد : من تکلیف بیشتری نسبت به کحالی دارم ولی همه باید برای توسعه شهر کمک کنند.

وی با بیان اینکه سهامداران اصلی شهرداری مردم هستند، اظهار کرد : نیاز است مردم نیز در راستای خدمات رسانی بهتر به شهر همگام و همدل با مسئولین باشند تا از ظرفیت های خوب شهری بتوان به خوبی استفاده کرد.

تشخیص اعضای شورای شهر لنگرود این بود که لباس شهردار در این مدت بر تن رضا کحالی زیبنده است

taher۱-۵۰۰x333رئیس شورای شهر لنگرود نیز در این مراسم ، گفت : امروز در جمعی هستیم که یک خادم به خادمین لنگرود اضافه می شود و امیدوارم در روزهای آتی شاهد تحولات خوبی در شهر باشیم.

رحیم شیخ طاهر با بیان اینکه شورا به دنبال ۳ محور است، اظهار کرد : ساماندهی و سازماندهی پرسنل شهرداری و رابطه حسنه شهردار با پرسنل تحت امر نخستیم مسئله ای است که برای اعضای شورای شهر مهم است.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همدلی شهردار با دdگر ادارات شهر جهت پیشبرد اهداف شهروندان دومین هدف شورا است، افزود : داشتن برنامه کوتاه مدت و میان مدت لازمه مدیریت شهری و شهردار خوب است.

رئیس شورای شهر لنگرود عنوان کرد : تشخیص اعضای شورای شهر لنگرود با توجه به اهداف ۳ گانه شورا این بود که لباس شهردار در این مدت بر تن رضا کحالی زیبنده است که وی به عنوان شهردار انتخاب شد.

شیخ طاهر با بیان اینکه برخی حاشیه سازی کردند که شهردار را به اعضای شورای شهر لنگرود تحمیل کردند، اضافه کرد : این ها تنها حاشیه سازی است و این مورد را رد میکنم چرا که اعضای ۹ نفره شورا از خرد جمعی استفاده کردند و تقی شریفی نیز در مدت کوتاه سرپرستی خود توانستند آرامش خوبی در شهرداری ایجاد کنند.

tel final1

Share