فرمانده نیروی دریایی ارتش بر سر مزار همرزم شهیدش در آستانه‌اشرفیه +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ به نقل از آستان‌خبر، امیر دریادار سیاری، فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ، ضمن حضور در اقامه نماز پرصلابت جمعه شهرستان آستانه‌اشرفیه با حضور در مرقد مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف بر سر مزار شهید جمشید پرند آور از هم‌رزمان شهیدش رفت. وی از شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ به نقل از آستان‌خبر، امیر دریادار سیاری، فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ، ضمن حضور در اقامه نماز پرصلابت جمعه شهرستان آستانه‌اشرفیه با حضور در مرقد مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف بر سر مزار شهید جمشید پرند آور از هم‌رزمان شهیدش رفت.

وی از شهید پرند آور جزو نخستین شهیدان تکاور دریایی در منطقه سردشت کردستان یاد کرد و اظهار داشت: شهید پرند آور در شانزدهم شهریورماه ۱۳۵۸ در اثر انفجار گلوله توپ ۱۰۶ به درجه والای شهادت نائل آمد و بنده شخصاً در مراسم تشییع باشکوه پیکر این شهید بزرگوار همراه با سایر تکاوران و مردم آستانه‌اشرفیه حضور داشتم.

وی با گذری بر خاطرات خود در کنار شهید جمشید پرند آور وشجاعت وی در پادگان تکاوران دریایی منجیل، از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی هم‌رزم دیگر خود، تکاور حسین ربیع پور در جنگ تحمیلی و حضور در کنار بزرگانی همچون شهید چمران یاد کرد.

گفتنی است خواهر شهید پرند آور از حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش بر سر مزار برادر شهیدش تشکر کرد.

به گزارش آستان‌خبر، شهید جمشید پرند آور که برای خنثی کردن توطئه ضدانقلاب در کردستان به همراه شهید چمران در منطقه حضور یافته بود در شانزدهم شهریورماه ۱۳۵۸ در اثر انفجار گلوله توپ ۱۰۶ در منطقه سردشت کردستان به درجه والای شهادت نائل آمد.

tel final1

Share