فاضلی:سایت های غیر مجاز جهت دریافت مجوز اقدام کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید به نقش پایگاه های خبری در ایجاد آرامش در جامعه، از آنها خواست: از تبلیغات زود هنگام انتخاباتی اجتناب کرده و حس همدلی و وفاق را در جامعه نهادینه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید به نقش پایگاه های خبری در ایجاد آرامش در جامعه، از آنها خواست: از تبلیغات زود هنگام انتخاباتی اجتناب کرده و حس همدلی و وفاق را در جامعه نهادfazeli_1591ینه کنند.

فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفت و گویی اظهار کرد: در حال حاضر ۴٣ پایگاه خبری تحلیلی دارای مجوز در سطح استان فعالیت می کنند که در ماه های آینده با دریافت مجوز پایگاه های در صف انتظار، به تعداد آنها افزوده خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید به نقش پایگاه های خبری در ایجاد آرامش در جامعه از آنها خواست: از تبلیغات زود هنگام انتخاباتی اجتناب کرده و حس همدلی و وفاق را در جامعه نهادینه کنند.

فاضلی افزود: سایت های فاقد مجوز نیز باید تلاش کنند در دو ماه آینده خود را با مقررات و قوانین وفق داده، مدیر واجد شرایط را معرفی کرده و در سامانه e-rasaneh.ir جهت دریافت مجوز ثبت نام نمایند.

این مسوول خاطرنشان کرد: بدون شک این اقدام فعالیت آنها را قانونی نموده و امکان فعالیت هدفمند را برای این پایگاه ها فراهم خواهد کرد.

tel final1

Share