معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان

عده ای در کشور برای تامین منافع خود نیاز به دعوا و درگیری دارند/سخنرانی را بر هم می‌زنند چون فکر می کنند بالاتر از قانون هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی وامنیتی استاندار گفت : مراسم‌هایی با مجوز قانونی برگزار می‌شود اما تعدادی سخنرانی را بر هم می‌زنند چون فکر می کنند بالاتر از قانون هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ محمد احمدی پور صبح امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی, آموزش متقابل حقوق مردم در جامعه و حقوق دولت در مباحث اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود : پرداختن به این مسئله نیازمند تلاش مستمر و مداوم است.

اahmadipoorمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت :این حرکت خوب و سراسری مردم در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب شکل گرفت .

محمد احمدی پور با اشاره به بداخلاقی یکی از رسانه ها  در این زمینه افزود :  یک عده ای در کشور هستند که برای تامین منافع خود نیاز به دعوا ودرگیری دارند و در این راستا حتی حاضرند ۱۳ آبان را به مسئله جناحی ودعوا تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه  تهدیدی بالاتر از تفرقه برای جامعه وجود ندارد گفت : آمریکا و استکبار جهانی ملت ایران را یکسان می‌بینند اما در جامعهِ ما عده‌ای خط کش برداشته‌اند و با معیارهای خود افراد را تقسیم می کنند.

وی بر ضرورت رعایت قوانین و بالا بردن آستانه‌ی تحمل افراد جامعه در نقد پذیری تأکید کرد و گفت:  مسائل اجتماعی وسیاسی را به دعواهای سیای وامنیتی تبدیل کردن ضربه زدن به منافع ملی کشور است.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار گفت : مراسم‌هایی با مجوز قانونی برگزار می‌شود اما تعدادی سخنرانی را بر هم می‌زنند چون فکر می کنند بالاتر از قانون هستند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نقد مسائل جامعه تاکید کرده اند و همگان  باید در این مسیر تحمل خود را بالا ببریم .

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به در پیش بودن ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و اهمیت حضور پرشور مردم افزود : اگر در انتخابات گفتمانی را که در چارچوب شرایط تعریف شده در قانون نداشته باشیم از انتخاباتی که به عنوان فرصت است در راستای تهدید استفاده می‌شود.

وی تفرقه افکنی در بین اقشار مختلف را تهدید امروز جامعه عنوان و خاطر نشان کرد : نقش رسانه‌ها و صدا و سیما در آگاهی سازی جامعه بسیار حائز اهمیت است و این مسائل در انتخابات می‌تواند تأثیرگذار باشد.

محمد احمدی پور بر ضرورت نیاز اقدامات فرهنگی در تغییر فضای جامعه تأکید و تصریح کرد : شرایط اجتماعی را باید به نحوی ایجاد کنیم تا همه‌ی مردم با اندیشه‌های مختلف وارد صحنه شوند.

tel final1

Share