اظهارات ندیمی در مورد روند وحدت اصولگرایان

عدم مشارکت در انتخابات به نفع اصول‌گرایان است/اصولگرایان برای کسب ۳۰ تا ۵۰ درصد آرا باید در شعارها و رویکردهای خود تغییر ایجاد کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ندیمی گفت:عدم مشارکت به نفع اصولگرایان است زیرا آنها از یک رای ثابتی برخوردارند که بیش از آنچه که انگیزه های اداری و سیاسی داشته باشند انگیزه های اعتقادی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از نامه نیوز , ابوذر ندیمی ،عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد روند وحدت اصولگرایان گفت: سه فاکتور اساسی در رای اصولگرایان در مجلس دهم مهم است ،نخست بحث صلاحیت است که اصولگرایان بیشتر اعتقاددارند که تایید می شوند و دیگر مربوط به حوزه های روحانیت است که بازهم اصولگرایان معتقدند که از جانب مجامع حوزوی حمایت بیشتری می شوند و اصولگرایان در این دو بحث بیشتر سرمایه گذاری کرده اند .

nadimi_9261 (2)اظهار کرد: موضوع دیگر بحث رقابت است که در این موضوع سه اتفاق محتمل است اتفاق اول رای خاکستری است که اگر رای خاکستری به میدان بیاید رویکردها متفاوت است و اتفاق دوم عدم مشارکت است که اگر عدم مشارکت باشد که به نفع اصولگرایان است زیرا آنها از یک رای ثابتی برخوردارند که بیش از آنچه که انگیزه های اداری و سیاسی داشته باشند انگیزه های اعتقادی است و سومین اتفاق بستگی به مدیریت انتخابات است .

ندیمی ادامه داد: به نظر می رسد که اصولگرایان در حال حاضر و در انتخابات آتی نمی توانند به بیش از ۵۰ درصد فکر کنند اما برای کسب آرا ۳۰ الی ۵۰ درصدی باید تحولاتی در شعارها و رویکردها داشته باشند و الا با همین شعارها و رویکردها به ۵۰ درصد نمی رسند.

وی گفت:در حال حاضر نوعی بازسازی و پالایش در جریان اصولگرایی در جریان است ،از بعضی از افراد که بیشتر از جریانات اجرایی دولت قبل هستند خواسته اند که نیایند و برخی نیز خودشان گفته اند که شرکت نمی کنند.

ندیمی بیان کرد:در واقع اصولگرایان جریان ریاست جمهوری قبلی را دلیلی ساخته اند برای اینکه باهم اتحاد بیشتری برای ارایه لیست و آوردن رای داشته باشند و گویا این دفعه بهایی بیشتری به آراء میدهند تا وجه رای و وجه رای برایشان کمتر از وجه اعتقادی نیست.

tel final1

Share