اظهارات عجیب و قابل تامل کوچکی نژاد

طرح پیاده‌راه‌سازی رشت سبب افزایش چک‌های برگشتی بازاریان شده ! / اگر اقدامی از طرف مراجع مربوطه انجام نشود مردم راه دیگری را طی می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کوچکی نژاد به وجود مشکلات اقتصادی در بازار و قسمت‌های مختلف جامعه اشاره کرد و یادآور شد: بازاریان رشت امید دارند مراجع قانونی پاسخگو باشند و اگر اقدامی از طرف مراجع مربوطه انجام نشود مردم راه دیگری را طی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , جبار کوچکی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان خواستار دقت در اجرای طرح‌های شهری در این شورا شد و اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان عالی‌ترین شورا در راستای سیاست‌های توسعه‌ای گیلان است.

kochaki_4625-10وی به اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی شهرداری در شهر رشت اشاره کرد و افزود: اجرای پیاده‌راه‌سازی در خیابان اعلم‌الهدی خوب بود و خودروها از مسیرهای دیگر می‌توانستند به طرف میدان شهدای ذهاب تردد کنند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه تمام خیابان‌های منتهی به میدان شهدای ذهاب شهر رشت اکنون کنده‌کاری شده است، تصریح کرد: اقتصاد گیلان در اطراف میدان شهدای ذهاب متمرکز است و ترافیک آزاردهنده‌ای در اطراف این میدان ایجاد شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح‌های توسعه‌ای برای شهر رشت را مفید خواند و بیان کرد: اکنون وسط شهر رشت شخم زده شده و مسئولان مربوطه می‌توانستند به شکل دیگری این امر را انجام دهند.

وی بازاریان را مرکز ثقل اقتصاد شهری عنوان کرد و گفت: طرح پیاده‌راه‌سازی اقتصاد شهر رشت را به تعطیلی کشانده و سبب افزایش چک‌های برگشتی بازاریان شده است.

کوچکی‌نژاد با اشاره به انتقاد مردم از وضعیت اجرای طرح پیاده‌راه‌سازی در رشت، خاطرنشان کرد: نامه‌ای به منظور بررسی وضعیت مذکور به دستگاه قضایی استان ارسال شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به وجود مشکلات اقتصادی در بازار و قسمت‌های مختلف جامعه اشاره کرد و یادآور شد: بازاریان رشت امید دارند مراجع قانونی پاسخگو باشند و اگر اقدامی از طرف مراجع مربوطه انجام نشود مردم راه دیگری را طی می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح پیاده‌راه‌سازی رشت با عجله در حال انجام است، اظهار کرد: در کشورهای دیگر وضعیت مذکور کمتر مشاهده می‌شود.

کوچکی‌نژاد در پایان از اجرایی نشدن طرح جامع حمل و نقل شهری در رشت انتقاد کرد و گفت: طرح مذکور از سال‌های گذشته تاکنون اجرایی نشده و شهر رشت از حمل و نقل شهری مناسب محروم است.

tel final1

Share