رسولی:

ضرورت کمک‌ اورژانسی به داماش گیلان/اگر نتوانیم در داخل استان کاری انجام دهیم باید از وزیر کشور تقاضای کمک کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو شورای اسلامی شهر رشت کمک به داماش گیلان را نیازمند همت تمام مسئولان این استان دانست و گفت: باشگاه داماش گیلان به دلیل فراوانی مشکلات نیازمند دریافت کمک‌های فوری و اورژانسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به نقل از فارس ،عضو شورای اسلامی شهر رشت کمک به داماش گیلان را نیازمند همت تمام مسئولان این استان دانست و گفت: باشگاه داماش گیلان به دلیل فراوانی مشکلات نیازمند دریافت کمک‌های فوری و اورژانسی است.

rasooli_1374رضا رسولی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال داماش گیلان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر رشت از شهردار خواستار پیگیری نحوه خرید باشگاه داماش شدند.

وی افزود: شهردار رشت در پاسخ به تقاضای اعضای شورا بر اساس مستندات و دستورالعمل‌های موجود اعلام کرد که شهرداری از تیم‌داری منع شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اکنون ۱۲ شهرداری در کشور تیم فوتبال حرفه‌ای دارند، تصریح کرد: خرید باشگاه داماش و تلاش برای برطرف شدن مشکلات این تیم نیازمند یک عزم استانی است و همکاری تمام مسئولان از جمله استاندار و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مدیران تیم داماش برای برطرف شدن مشکل تیم تلاش فراوانی کرده‌اند، گفت: مدیران باشگاه داماش گیلان نامه‌نگاری‌های متعددی برای برطرف شدن مشکلات این تیم با مدیران و مسئولان شهری و استانی انجام داده‌اند اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

رسولی با تصریح بر اینکه مشکل تیم فوتبال داماش گیلان ابعاد اجتماعی به همراه دارد، ادامه داد: هواداران این تیم با جدیت پیگیر برطرف شدن مشکلات داماش هستند و از تمام مسئولان برای رفع مشکلات تیم محبوبشان انتظار مساعدت دارند.

وی متذکر شد: اگر نتوانیم در داخل استان اقدام موثری برای برطرف شدن مشکل داماش برداریم باید از وزیر کشور تقاضای کمک و مساعدت کنیم.

tel final1

Share