روز بد فوتبال رشت:

شکست داماش مقابل مس رفسنجان و تساوی سپیدرود در خانه مقابل صنعت ساری

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روز بد فوتبال رشت با شکست داماش در رفسنجان و اولین تساوی سپیدرود پس از سه برد متوالی در رشت رقم خورد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روز بد فوتبال رشت با شکست داماش در رفسنجان و اولین تساوی سپیدرود پس از سه برد متوالی در رشت رقم خورد.

از هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم آزادگان کشور در گروه چهارم دو تیم سپیدرود رشت و صنعت ساری چهارشنبه در ورزشگاه عضدی رشت برابر هم قرار گرفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.IMG_9614-435x290

بهنام لایقی فر، هادی موسوی، محمدرضا الماسخاله (میثم تهی دست)، ابوذر رحیمی، هادی تامینی، محمد همرنگ، حامد حاجتی (حامد پورعمرانی)، میعاد یزدانی، امین ترکاشوند ( میثم فردوسی)، سید محمد میری، افشین چاووشی در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

گفتنی است هادی موسوی تک گل تیم سپیدرود را به ثمر رساندند.

در حال حاضر سپیدرود با کسب ده امتیاز از چهار بازی در صدر گروه چهارم لیگ دسته دوم آزادگان قرار دارد.

همچنین از هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران تیم داماش گیلان در رفسنجان با یک گ۲۰۱۵۱۰۰۵۱۵۲۸۴۵_damashل از مس این شهر شکست خورد.

رضا محمدی، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده( آرمین منفرد دوست)، امیررضا غمناک، بهنام عسگرخانی، حمید خدابنده لو، مصطفی حاجتی، میلاد قربان زاده، هادی سهرابی(حافظ یعقوبی) ، محمد رستمی، محمد جعفری (مرتضوی) در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

گفتنی است داماش در نیمه اول مسابقه و در دقیقه پنجم بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه توسط دروازه بان مس دفع می شود.

در حال حاضر داماش با کسب دوازده امتیاز از دوازده بازی خود در رتبه هجدهم جدول رده بندی بیست تیمی قرار گرفته است.

tel final1

Share