معاون فرماندار فومن

شهرداری فومن متکدیان را جمع آوری کند/ابراز نگرانی از افزایش آمار افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد/مشکل فرهنگی فقط با پول حل نمی شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون فرماندار فومن خواستار تغییر روشها در برخورد با مسائل فرهنگی و اجتماعی شد و گفت: مشکل فرهنگی و اعتقادی فقط با پول حل نمی شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد جواد عامر معاون فرماندار فومن از فقر به عنوان اولین دروازه ورود به گرفتاری ها نام برد و گفت: فقر دروازه خروج ایمان است و طبق روایات و احادیث می تواند تاثیر گذار باشد چه فقر مالی,چه فرهنگی و اعتقادی و یا علمی باشد.

photo_2015-11-10_10-33-34به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن , عامر متولی جمع آوری متکدیان را شهرداری دانست و با بیان اینکه امروزه تکدی گری چهره جدیدی به خود پیدا کرده است ,گفت: ورود نیروی انتظامی در جمع آوری این گونه افراد الزامی است و شهرداریها هم باید با متکدیان را جمع آوری کند.

این مسئول حضور متکدیان را در شهر توریستی و گردشگری فومن دارای اثر سوء بر صنعت گردشگری دانست و گفت: متکدیان با دست دراز کردن به سوی گردشگران دیدگاه آنها را نسبت به مردم تغییر می دهند و این بی احترامی به مردم است.

عامر با بیان اینکه امروزه کمیته امداد و بهزیستی خواستار معرفی و تحت پوشش قرار دادن این افراد و جمع آوری آنها شده اند,خاطرنشان کرد: از شهردار فومن می خواهیم بر اساس مصوبات متکدیان را جمع آوری کند و به نیروی انتظامی تحویل دهد.

معاون فرماندار فومن خواستار رعایت حقوق شهروندان در ادارت مختلف شد و گفت: ادارات برای ورود و خروج معلولین باید فضای مناسبی تدارک ببینند.

این مسئول با اشاره به اینکه خوشبختانه فومن شهر مذهبی است و حجاب و عفاف در آن رعایت می شود تصریح کرد:دغدغه اصلی حول محور مسافرانی است که به به عنوان گردشگر وارد شهرستان می شوند.

وی از سپاه , نیروی انتظامی و بسیج خواست مشکلات موجود در برخورد با بی حجابی را اعلام کنند تا تصمیمات لازم گرفته شود.

عامر خواستار ورود آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی برای فرهنگ سازی در مقوله عفاف و حجاب شد.

معاون فرماندار بدحجابی را فقط مختص خانمها ندانست و گفت: امروز ما در آقایان شاهد بد حجابی هستیم.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) به خاطر عفت قیام کرد یادآور شد: از محرم فقط سر بریدن و تشنگی نباید گفته شود.

عامر از روسای ادارات خواست در بر طرف نمودن مشکلات فرهنگی شهر ,عفاف و حجاب و متکدیان با فرمانداری همراهی بیشتری داشته باشند.

وی با ابراز نگرانی از افزایش آمار افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خواستار علت تحقیق بیشتر در این زمینه شد.

معاون فرماندار فومن خواستار تغییر روشها در برخورد با مسائل فرهنگی و اجتماعی شد و گفت: مشکل فرهنگی و اعتقادی فقط با پول حل نمی شود.

tel final1

Share