سخنگوی مخابرات خبرداد

شرکت‌های مخابرات‌ های استانی زیان‌‌ده شده‌اند/ توقف فروش پهنای باند به ۸ استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: مشکل کمبود نقدینگی مخابرات را نمی‌توانیم انکار کنیم؛ این مشکل ناشی از سیاست‌های غلط تعرفه‌گذاری است و علاوه بر این، دولت پس از اجرای «هم‌کدسازی» به وعده خود عمل نکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، داود زارعیان درباره توقف فروش پهنای باند به ۸ استان به دلیل بدهی مخابرات‌های استانی گفت: با حل مشکل شرکت‌های مخابرات استانی مازندران و همدان‌، هم‌اکنون فروش پهنای باند به ۶ شرکت مخابرات استانی دیگر متوقف شده است.

۹۱۴۴۹۶_PhotoAسخنگوی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مشکل کمبود نقدینگی را نمی‌توانیم انکار کنیم، ادامه داد: مشکل کمبود نقدینگی امروز مخابرات ناشی از سیاست‌های غلط تعرفه‌گذاری است. علاوه بر این، دولت پس از اجرای هم کدسازی به وعده خود برای بازنگری در تعرفه‌ها عمل نکرد.

وی در واکنش به اینکه مدیرعامل شرکت‌ ارتباطات زیرساخت گفته بود شرکت‌های مخابرات استانی می‌گویند هزینه‌ها را به شرکت مخابرات ایران داده‌اند اما مخابرات هزینه‌ها را به زیرساخت پرداخت نکرده، گفت: در نتیجه این رویه وزارت ارتباطات، شرکت‌های مخابرات استانی ضررده شده‌اند و شرکت‌های ضررده چه پولی می‌توانند به مخابرات ایران بدهند؟

زارعیان با بیان اینکه مخابرات حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان طلب مستقیم از مشترکان دولتی و خصوصی دارد، اظهار داشت: اخیراً با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مذاکراتی کرده‌ایم که برخی از طلب مخابرات از دولت و وزارت اقتصاد را تهاتر کنند که هنوز پاسخی نگرفته‌ایم.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با تامین نقدینگی، بدهی شرکت زیرساخت را در اولویت قرار داده‌ و بپردازیم و از زیرساخت نیز خواسته‌ایم که در ارائه پهنای باند به مشترکان مخابرات محدودیت ایجاد نکند.

tel final1

Share