سوال نمایندگان مجلس از سرافراز:چرا از معاون جلیلی در صدا و سیما استفاده کرده اید؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا, بهروز نعمتی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت با رئیس صداوسیما با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در این جلسه انتقادات متعددی به دکتر سرافراز شد. به ویژه درباره به کارگیری برخی افراد همچون معاون سعید جلیلی (پیمان جبلی، معاون خبر صداوسیما) که در حال حاضر در یکی از معاونت های صداوسیما مسئولیت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین, بهروز نعمتی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت با رئیس صداوسیما با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در این جلسه انتقادات متعددی به دکتر سرافراز شد. به ویژه درباره به کارگیری برخی افراد همچون معاون سعید جلیلی (پیمان جبلی، معاون خبر صداوسیما) که در حال حاضر در یکی از معاونت های صداوسیما مسئولیت دارد.

۱۵-۱۱-۱-۱۵۱۳۲۲۴۴۴۴ وی افزود: نمایندگان به این موضوع اعتراض کردند که چگونه شما با وجود افرادی شایسته و بی حاشیه، از افراد حاشیه دار در یکی از مهم ترین معاونت های صداوسیما استفاده کرده اید؟ از نظر نمایندگان ادامه فعالیت وی به صلاح نیست.

نماینده مردم اسد آباد در خانه ملت ادامه داد: سئوال دیگر ما از آقای سرافراز این بود، چرا وقتی محمد نهاوندیان و تیم اقتصادی دولت به کمیسیون برجام دعوت شدند، اخبار آن جلسه را انعکاس ندادید؟

نعمتی تصریح کرد: سئوال دیگر ما از رئیس رسانه ملی در این زمینه این بود که با وجود مشخص بودن تعداد مخالفان برجام ، چرا در رسانه ای که باید ملی باشد، صدای مخالفان بلندتر از صدای موافقان بود؟ در حالی که از صداهای دیگری که در مجلس وجود داشت و صدای اکثر نمایندگان هم بود، غافل شدید؟

وی در پاسخ به اینکه رئیس صداوسیما گفته است که ۱۸۰۰ دقیقه موافقان برجام بیشتر صحبت کرده اند، گفت: نه اینگونه نیست و این ها توجیهاتی است که وی در جلسه امروز برای عملکرد نامطلوب رسانه ملی ارائه داد.

زاکانی با سمت ریاست کمیسیونی به صداوسیما رفت که دیگر وجود ندارد!

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین به رئیس صداوسیما اعتراض  کردیم که چرا شما کمیسیون برجام را که یک کمیسیون مقطعی بود آنقدر جدی گرفتید که هنوز آقای زاکانی را اخیرا به عنوان رئیس کمیسیون برجام به برنامه گفتگوی ویژه خبری صداوسیما دعوت می کنید. در حالی که دیگر چنین کمیسیونی با این نام در مجلس وجود ندارد و در حال حاضر دکتر بروجردی به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اعضای این کمیسیون مسائل مربوط به اجرای برجام  را دنبال می کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که مجلس به لحاظ قانونی می تواند به صداوسیما فشار بیاورید که رویکرد خود را تغییر دهد یا صحبت نمایندگان در حد پیشنهاد یا توصیه است؟، گفت: ابزارهای قانونی بسیار خوبی در اختیار مجلس است که اگر نیاز باشد از ابزارهایی همچون تحقیق و تفحص از مجموعه صداوسیما و  تهیه گزارش برای قرائت در صحن علنی و افکار عمومی استفاده خواهیم کرد.

tel final1

Share