سرپرست جدید معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی سیدسجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن وشفت، علی پورمحک به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی منصوب و معرفی شد.

a_002 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی سیدسجاد گشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن وشفت، علی پورمحک به عنوان سرپرست جدید حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی منصوب و معرفی شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در نشست تکریم و معارفه سرپرست معاونت آموزشی ،دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی،گفت: خدمت در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان مایه افتخار اعضای هیات علمی  ومجموعه کارکنان این دانشگاه است.
سید سجاد گشتی افزود: دوستان و علاقمندان به دانشگاه آزاد اسلامی کسانی هستند که به فکر کمک، یاری و ارتقای امور دانشگاه باشند و در عملد ر هر حوزه ای که فعالیت می کنند با در نظر قرار دادن اخلاق و مهارت،مثمر ثمر واقع شوند.
وی اظهار کرد: احترام متقابل میان اعضای هیات علمی، کارکنان و مدیران دانشگاه و نیز انتقال این فرهنگ ارزشمند و تکریم شایسته دانشگاهیان ودانشجویان، موجبات شکوفایی و رشد همه جانبه یک محیط علمی و فرهنگی را در پی خواهد داشت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در ادامه از زحمات و خدمات محمد نژاده معاون اسبق حوزه آموزشی،دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت قدردانی کرد و با معرفی سرپرست جدید این معاونت، بیان داشت:هم اکنون با توجه به فضایم ناسب همکاری صمیمانه که در واحد فومن و شفت وجود دارد، علی پورمحک به عنوان یک جوان بومی شهرستان فومن و آشنا به امور آموزشی، دانشجویی و فرهنگی می تواند برای ارتقا و اعتلای فعالیت های گسترده دانشگاه با کمک وهمکاری همه حوزه ها موفق عمل کند و این مهم، خواسته حوزه ریاست دانشگاه است.

سرپرست جدید معاونت آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در سخنانی از حسن نظر و اعتماد دکتر سید سجاد گشتی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد رئیس واحد فومن و شفت رابا کار و عمل مناسب در راستای سیاست های دانشگاه به خوبی پاسخ دهم و اینامانت را با خدمتگزاری و خدمت رسانی صادقانه، به سر منزل مقصود برسانم.
علی پورمحک با اشاره به شرایط رقابتی موجود میان دانشگاه های کشور، جذب صحیح و هدفمند دانشجو و ارتقای کیفیت در کنار کمیت را مورد تاکید قرارداد و افزود: در زمان حاضر، تعامل و همکاری و به فرمایش مقام معظم رهبریهمدلی و همزبانی باید خط مشی و دستور کار امورات دانشگاه بویژه در حوزه معاونت آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی قرار گیرد.
محمد نژاده معاونت اسبق آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی واحد فومن و شفت نیز با قدردانی از همکاری همه کارکنان، اعضایهیات علمی و هیات رئیسه اینواحد دانشگاهی در دوران تصدی این پست، عنوان کرد: به عنوان یک عضو هیاتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در کنار این واحد دانشگاهی خواهم بود.
در پایان این نشست که با حضور اعضای هیات رئیسه ، کارکنان و تعدادی ازاعضای هیات علمی واحد فومن و شفت در سالن کنفرانس این واحد دانشگاه یبرگزار شد، علی پورمحک از اعضای هیات علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی واحد بندرانزلی که پیش از این سابقه مدیریت آموزشی دانشگاه آزاداسلامی واحد بندرانزلی را در کارنامه خود دارد، به عنوان سرپرست معاونتآموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت ، منصوب و معرفی شد.

Share