معاون استاندار گیلان در آیین تجلیل از کتابداران، مسئولان و کتابخانه های برتر گیلان

سخنران مهدیه رشت نه تنها به مسئولین نظام بلکه به مردم گیلان و رشت توهین کرد/کتاب تنها برای پر کردن اوقات فراغت نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمدی پور با اشاره به سخنرانی فردی در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مدافع حرم در رشت افزود : سخنران مهدیه رشت فقط به مسوولین نظام توهین نکرد بلکه به مردم گیلان و مردم رشت توهین کرد و سازمان ها و افرادی که ایشان را دعوت کردند باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی امور اجتماعی استانداری گیلان، محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: چرا عده ای به خود اجازه می دهند برای رسیدن به اهداف گروهی خود از ارزش های جامعه سوء استفاده کنند.

۴۵محمد احمدی پور روز شنبه در آیین تجلیل از کتابداران، مسئولان و کتابخانه های برتر گیلان افزود: در کجای فرهنگ اسلامی و فرهنگ انقلابی ما تهمت زدن ، افترا و به سخره گرفتن افراد و مسوولان نظام جایز شمرده شده است.
وی ادامه داد : چرا یک نفر باید از نهاد ارزشمند انقلاب سوء استفاده کند و به سرمایه های استانی توهین نماید و آیا مشکل مردم با حرف افراد تهمت زدن حل می شود.
احمدی پور اضافه کرد : اگر این مشکل حل می شد باید صحبت های مارکسیست ها و منافقین در اول انقلاب در جامعه اثر می داشت اما می بینیم که به چه سرنوشتی دچار شدند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به سخنرانی فردی در مراسم بزرگداشت یکی از شهدای مدافع حرم در رشت افزود : سخنران مهدیه رشت فقط به مسوولین نظام توهین نکرد بلکه به مردم گیلان و مردم رشت توهین کرد و سازمان ها و افرادی که ایشان را دعوت کردند باید به افکار عمومی پاسخگو باشند.
احمدی پور در بخش دیگری از صحبت های خود اضافه کرد : شاخصه اصلی انقلاب اسلامی شاخصه فرهنگی است و جامعه امروز، نیازمند امیدبخشی و کارهای عمیق فرهنگی است.
وی ادامه داد : افرادی که امید را در جامعه از بین می برند، اگر مغرض نباشند، دانا هم نیستند.
وی گفت : جامعه نیاز به فراهم آوردن شرایط امید دارد و با توسعه دانایی و کارهای عمیق فرهنگی، نباید اجازه داد شرایط تهمت، فضای ناامیدی و رفتارهای غیرمنطقی در جامعه فراهم شود.
معاون استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بخش فرهنگی می بایستی در جامعه فعالتر شود ، اظهار کرد: بخش کتاب و کتابخوانی مورد اهتمام دولت است و موید آن،
توجه به احداث کتابخانه مرکزی رشت در سفر رئیس جمهوری به استان گیلان است.
وی با بیان این موضوع که عقلانیت انقلاب اسلامی متصل به باورهای زندگی است و رضایت الهی در آن مدنظر است، افزود: نیازهای دهه چهارم انقلاب اسلامی با نیازهای سال های نخست متفاوت است و در زمان حاضر، نیاز به تلاش و همت در عرصه خارجی و همچنین تلاش در عرصه داخلی از مهمترین نیازهای کنونی است.
احمدی پور گفت: نباید تصور کرد با برداشته شدن تحریم ها، همه مشکلات حل خواهد شد، اگرچه بخش زیادی از مشکلات کشور مرتفع می شود اما برای بهبود شرایط ،نیاز به کارهای عمیق فرهنگی و ایجاد امید در جامعه است.
وی ضمن قدردانی از اجماع بوجود آمده در راستای حمایت از کتاب و کتابخوانی در استان گفت: کتاب برای پر کردن اوقات فراغت نیست، بلکه می بایست جزئی از زندگی
افراد جامعه باشد.

tel final1

Share