فرمانده سپاه قدس گیلان خبرداد

ساخت ۱۰۰۰ پایگاه بسیج با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالله پور با تاکید براینکه سپاه گیلان تا پایان نیمه اول سال آینده ۱۰۰۰ پایگاه بسیج را می سازد، گفت: برای اجرای این پروژه عظیم اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد پیش بینی شده که سهم زیادی از آن جذب شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از  رصدرودسر همایش حلقه صالحین شهرستان رودسر با حضور سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و معاونین با محور آسیب شناسی و رفع موانع و مشکلات اجرای این طرح بزرگ برگزار شد.

abdollah_2015-10-22_12-47-31عبدالله پور اظهار کرد: در استان گیلان ظرفیت بالای در جهت خدمت رسانی به مردم با ورود بسیج در همه زمینه ایجاد خواهد شد که تاکنون از ظرفیت بسیج در خدمت رسانی استفاده مورد نیاز انجام نشده است.

وی با تاکید براینکه سپاه گیلان تا پایان نیمه اول سال آینده ۱۰۰۰ پایگاه بسیج را می سازد، گفت: برای اجرای این پروژه عظیم اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد پیش بینی شده که سهم زیادی از آن جذب شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: تجهیز و نوسازی پایگاه بسیج به عنوان یک مرکز فرهنگی که بتواند با به روز رسانی و انتخاب نحوه ارتباط درست با نسل جوان آن را از تهدیدات بی امان فرهنگی ایمن سازد در برنامه های سپاه قدس گیلان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز استان گیلان با افزایش آمار طلاق و آسیب های اجتماعی و فرهنگی بسیاری رو به رو است و این نشان دهده جزیره ای عمل کردن دستگاه های فرهنگی بوده ، اضافه کرد: باید حوزه ، دانشگاه و کلیه دستگاه های مرتبط با بخش فرهنگی با تلاشی مضاعف و نگاهی دلسوزانه تهدیدات فرهنگی را جدی گرفته و برای رفع آن با توجه به سلایق نسل جوان امروز برنامه ریزی کنند.

عبدالله پور تصریح کرد: تولید آثار ماندگار فرهنگی در راستای آرمان های انقلاب در را می توان حوزه مظلوم دستگاه فرهنگی کشور خواند که جای خالی آن را باید حلقه های صالحین با پتاسیل خود پوشش دهند.

وی با تاکید براینکه اگر بخواهیم با طرح صالحین به عنوان نوعی بخشنامه برخورد کنیم،  گفت: شکست این در طرح در همان روز اول پیش بینی می شود. باید با نگاهی به آینده برنامه ریزی کنیم زیرا طرح های فرهنگی نیاز به زمان دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود:امروز شبکه های اجتماعی و ماهواره به عنوان آسیب جدی فرهنگی شناخته می شود که اگر با نگاهی مسئولانه به این حوزه وارد شویم نه تنها می توانیم جلوی فتح خاکریز های فرهنگی خود را بگیریم بلکه برای صدور آرمان های انقلابی خود می توانیم برنامه ریزی کنیم.

tel final1

Share