روایت کوچک زاده از خائن خواندن ظریف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که جنگ اصلی بین اسلام و نظام‌های سرمایه‌داری است نه جنگ ایران و با یک کشور.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ,  انماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که جنگ اصلی بین اسلام و نظام‌های سرمایه‌داری است نه جنگ ایران و با یک کشور.

-A1A-1AGHDASHLO2-- مهدی کوچک‌زاده شامگاه چهارشنبه در همایش«مرگ بر آمریکا» که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، گفت: جنگ امروز ما جنگ با عراق یا اسرائیل نیست. جنگ با عربستان و شیوخ خلیج فارس نیست. جنگ ما جنگ اسلام با نظام‌های سرمایه‌داری و کمونیست است.

او تصریح کرد: این جنگ محصور نیست و شکست نمی‌داند. به تنها چیزی که باید فکر کنیم استواری پایه‌های اسلام ناب محمدی (ص) است. اسلامی که غرب و در راس آن آمریکای جهان خوار را به ذلت می‌کشاند. اسلامی که هواداران واقعی آن از ثروت به دور بوده‌اند و دشمنان آن مقدس نمایان بی هنر است.

کوچک‌زاده همچنین گفت: برای اینکه بدانیم استکبارستیزی باید مورد توجه باشد یا نه، می‌توان به چند مرجع عقل، قرآن، قانون اساسی و سخنان حضرت امام (ره) مراجعه کرد، همانطور که سیاست‌مداران کشور همیشه به سخنان امام استناد می‌کنند.

کوچک‌زاده در پاسخ به یکی از دانشجویان که پرسید چرا به‌عنوان عضو کمیسیون تحقیقات مجلس، در مورد وضعیت تحقیقات و افت رشد علمی کشور در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ صحبتی نکردید، پاسخ داد: دلیل و مدرک بیاورید که افت داشته‌ایم، ما بدون دلیل نمی‌توانیم صحبت کنیم.

این دانشجو همچنین از رفتار این نماینده در مجلس و برخورد بد او با خبرنگاران ابراز نارضایتی کرد و گفت: این جوی که در جامعه وجود دارد در اثر همین حرکاتی است که برخی نمایندگان مجلس انجام می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به دانشجوی دیگری که پرسید: به‌چه حقی شما از زبان مقام معظم رهبری با دکتر ظریف صحبت کرده و او را خائن نامیدید؟ گفت: من این موضوع را از حرف‌های رهبر انقلاب در سخنرانی‌هایی که داشتند استنباط کردم. من چنین متوجه شدم که رهبری با این توافق موافق نیستند و در کلیپی که در فضای مجازی وجود دارد صحبت‌های من و دکتر ظریف موجود است. من به دکتر ظریف گفتم تو به کشورت خیانت کرده‌ای و به آن هم اعتقاد دارم. بعد از آن رهبر اعلام کردند که از گروه مذاکره کننده حمایت می‌کنند و گفتند من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید. ما هم مطیع رهبر هستیم و پیروی می‌کنیم.

tel final1

Share