مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌ ـ‌ گیلان

رتبه چهارم گیلان از لحاظ فروش بیمه عمر در کشور/ پوشش بیمه آتش سوزی بیش از ۳۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فلکیان گفت :استان گیلان رتبه چهارم از لحاظ فروش بیمه شدگان عمر در سطح کشور را داراست و این نشان از توسعه یافتگی مردم این خطه می باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌ ـ‌ گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور فعال بیمه ایران در دوران جنگ تحمیلی و نقش حساس این بیمه در شرایط تحریم گفت :با تحریم بیمه ایران در آغاز جنگ تحمیلی از سوی استکبار و عدم بیمه کالاهای ایرانی توسط شرکت های خارجی ،کشتی ها از واردات و صادرات کالاهای اساسی به ایران خودداری می کردند و بیمه ایران با وجود شرایط سخت توانست بسیاری از کشتی ها را تحت پوشش بیمه های خود در بیاورد تا بتوانیم در آن شرایط سخت و حیاتی سر بلند بیرون بیا ییم.

photo_2015-11-10_13-02-14به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , حجت اله فلکیان با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری که بیمه ایران را بازوی دولت عنوان نموده اند خاطرنشان کرد:خوشبختانه بیمه ایران در تمامی این سال ها توانسته به وظایف ذاتی خود به خوبی عمل کند و با توجه به بازخوردهایی که در اجتماع از سوی مردم دریافت کرده ایم نشان دهنده اقبال عمومی به سوی این شرکت است.

* سهم ۴۰ درصدی بیمه ایران در بازار بیمه ای استان گیلان

فلکیان سهم بیمه ایران از بازار بیمه ای استان گیلان را ۴۰ درصد عنوان کرد افزود :بیمه ایران در استان گیلان بیش از ۴۰ بازار بیمه ای را به خود اختصاص داده است و تمام سعی خود را بر این داریم تا بتوانیم سهم خود را در این بازار رقابتی افزایش دهیم.

وی  از ۳۰۰ هزار بیمه شده درمان و مازاد درمان در استان گیلان خبر داد و گفت :بسیاری از شرکت هایی که در استان گیلان فعالیت می کنند خدمات بیمه ای خود را از بیمه ایران دریافت می کنند و اعتماد مردم به بیمه ایران جای خرسندی دارد.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌ ـ‌ گیلان یکی از خدمات درمانی ویژه که در حوزه خدمات درمانی بیمه ایران عرضه می شود را ارایه خدمات درمانی کامل به خانواده های معظم شهدا بیان داشت و اظهار کرد:یکی از خدماتی که باعث مباهات شرکت بیمه ایران است ,خدمات کامل درمانی اعم از پرستاری و نگهداری خانواده شهدا می باشد و ماهیانه مبلغ قابل توجه در اختیار این بزرگواران قرار می دهیم.

* پرداخت به موقع دیون / پوشش بیمه آتش سوزی بیش از ۳۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی

وی هم چنین از عقد قرار داد با دانشگاه گیلان خبر داد و افزود :برای شرکت بیمه بسیار مهم است که توانسته است جامعه دانشگاهی گیلان را تحت پوشش خود قرار داده ایم.

 فلکیان زمان فرآیند رسیدگی و پرداخت در بخش دیه اتومبیل را کمتر از ۲ ماه عنوان کرد و گفت :بیمه ایران برای پرداخت دیون حتی یک ریال کسورات هم دریافت نمی کند و زمان رسیدگی به پرونده های بخش اتومیبل در مقایسه با سایر بیمه بسیار کوتاه تر است.

وی از پرداخت های میلیاردی بیمه ایران در بخش اتومبیل به بیمه شدگان خبر داد و خاطر نشان کرد:نزدیک به ۱۷ میلیارد تومان آماده پرداخت داریم و هم چنین بالغ بر ۷۰ ملیارد تومان تا این لحظه در بخش اتومبیل و دیون پرداخت کرده ایم.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌ ـ‌ گیلان در ارتباط با بحث ورود این شرکت برای جبران خسارت شرکت «بیمه توسعه» گفت :نزدیک به ۲۰۰ نفر از بیمه شدگان که بلاتکلیف مانده بوده اند و کسی پاسخگوی تعهدات بیمه ای آن ها نبود با دخالت بیمه ایران مشکلات تمامی آن افراد حل شد و بسیاری از آنها که شب عید در زندان بودند به آغوش خانواده هایشان بازگرداند.

وی از پوشش بیمه آتش سوزی  بیش از ۳۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی خبر داد وافزود:یکی از مواردی که در استان گیلان به جد پیگیر آن هستیم پوشش بیمه ای آتش سوزی واحد مسکونی روستایی به صورت اتکایی است که اگر خدای نکرده اتفاقی برای این اقشار زحمت کش به وجود بیاید تمام سرمایه آنها از بین نرود و با پرداخت هزینه بسیار ناچیز منزل مسکونی و سرپناه خود را بیمه می کنند.

* سهم بالای بیمه به عنوان شاخص توسعهphoto_2015-11-10_13-01-38

فلکیان یکی از شاخص های توسعه یافتگی در هر کشور را نفوذ بیمه در بین مردم آن کشور دانست و از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن واحد های مسکونی شهر رشت خبرداد.

وی بر لزوم توسعه فرهنگ بیمه در گیلان تاکید کرد و با اشاره به اینکه هیچ اولویتی بالاتر از بیمه وجود ندارد, خاطرنشان کرد :بیمه باید به عنوان نیاز اول دیده شود و اگر فرهنگ بیمه توسعه یابد مردم قطعا می توانند با خیال راحت به فعالیت های خود بپردازند.

* رتبه چهارم گیلان از لحاظ فروش بیمه عمر در کشور

مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌ ـ‌ گیلان بیمه عمر را یک سرمایه گذاری بسیار مفید و مناسب دانست که با پرداخت هزینه  ناچیز می توانید سرمایه گذاری مطمئن داشته باشد و در آینده از آن بهره مند شوید.

وی تعهدات بیمه عمر را به شرط حیات و فوت عنوان نمود و گفت :استان گیلان رتبه چهارم از لحاظ فروش بیمه شدگان عمر در سطح کشور را دارد و این نشان از توسعه یافتگی مردم این خطه می باشد.

به گزارش دیارمیرزا فلکیان در پایان این نشست با اشاره به فاجعه منا و نقش بیمه ایران در پرداخت تعهدات بیمه ای خود به حجاج گفت :قبل از این که جانبخاتگان وارد شهر های خود شوند بیمه ایران با صدور بن کارت های ۲۵ میلیونی با حضور در خانه های این افراد ضمن عرض تسلیت به خانوادهای جانباختگان بن کارت ها را در اختیار این عزیزان قرار دادیم و ۳۰ میلیون باقی مانده را هم به محض این که برگه انحصار وراثت خود را به ما تحویل دهند به آنها تعلق خواهد گرفت.

 

tel final1

Share